صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
در قالب ۱۲ ایستگاه انجام شد؛

حضور ۲۶ دانشجو در آزمون صلاحیت‌های بالینی دانشگاه آزاد مشهد

نوشین باباپور گفت: آزمون صلاحیت‌های بالینی با شرکت ۲۶ دانشجو در قالب ۱۲ ایستگاه فعال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار شد.
کد خبر : 848241

نوشین باباپور معاون آموزشی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا در مشهد با ارائه گزارشی از روند برگزاری چهل و هفتمین دوره آزمون صلاحیت بالینی ویژه دانشجویان دکتری حرفه‌ای پزشکی اظهار کرد: این آزمون با شرکت ۲۶ دانشجو در قالب ۱۲ ایستگاه فعال و یک ایستگاه استراحت و با مشارکت استادان گروه‌های آموزشی این دانشگاه برگزار شد.

وی افزود: بخش‌های جراحی، زنان، اورولوژی، اعصاب، روان‌پزشکی، گوش و حلق و بینی، اورژانس، پزشکی اجتماعی، قلب، ارتوپدی، کودکان و داخلی ازجمله ایستگاه‌های این آزمون بوده که با دو بیمارنما در ایستگاه‌ها انجام شد.

معاون آموزشی دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد مهم شمردن آزمون صلاحیت‌های بالینی عنوان کرد: صلاحیت بالینی به‌کارگیری مدبرانه مهارت‌های تکنیکی، دانش، استدلال بالینی، عواطف و ارزش‌های پزشکی در محیط‌های بالینی است. دانستن سهم هر بخش از مهارت‌های دانش، نگرش و عملکرد در صلاحیت بالینی دانشجویان پزشکی ضروری به نظر رسیده و به ارتقای کیفیت آموزش پزشکی کمک می‌کند.

به گزارش آزمون، این آزمون برابر آیین‌نامه و دستورالعمل‌های وزارت متبوع و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در طول مدت چهار ساعت برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر