صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۳:۰۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
ضمن رونمایی از کتاب «هم‌رفیق»؛

سردار رادان با خانواده شهید برزگرپور در کرمان دیدار کرد

فرمانده فراجا با خانواده شهید علی برزگرپور در کرمان دیدار کرد.
کد خبر : 848015

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار احمدرضا رادان امشب ۲۷ اردیبهشت‌ماه در دیدار با خانواده سردار شهید علی برزگرپور اظهار داشت: وظیفه ما این است که در خدمت خانواده شهدا باشیم و منتی بر سر کسی نیست بلکه لطفی است که خدا نسبت به ما دارد.

 وی عنوان کرد: امروز اینجا هستیم، اما خیلی ناراحتیم که حاج‌علی را کنار خودمان نمی‌بینیم. به واسطه اینکه خودم شخصا روحیه انقلابی‌گری، روحیه جهادی، سلحشوری و شجاعت شهید برزگرپور را خوب می‌شناختم و از این روحیه شخصا لذت می‌بردم و افتخار می‌کردم.

 سردار رادان افزود: از دست دادن چنین آدم‌هایی با چنین روحیه‌ای برای سازمان، دوستان و خانواده سخت است و در این شکی نیست و صبر آن هم سخت، اما توام با ثواب و اجر الهی است و این یک طرف سکه است.

 فرمانده فراجا بیان داشت:، اما در طرف دوم سکه پدر، مادر، همسر، فرزندان، خواهر، برادر، دوستان و همکاران می‌توانند به شهید افتخار کنند.

 وی با اشاره به اینکه مزد خدمت از سوی خداست، عنوان کرد: حاج‌علی به‌واسطه قلب صاف و پاکی که داشت و به‌واسطه اینکه هیچوقت از کسی کینه‌ای نداشت خداوند آن را پسندید و در بهترین مقام یعنی شهادت پذیرفت.

سردار رادان تصریح کرد: شهید برزگر نه‌تن‌ها مقام شهادت پیدا کرد بلکه خانواده حاج‌علی هم به مقام خانواده شهید نائل شدند و خداوند اینقدر برای شهادت مزد و ثواب می‌دهد و این ثواب فقط تنها برای شهید نیست، بلکه پدر و مادر شهید مدال پدر و مادر شهید، همسر شهید، مدال همسر شهید و فرزندان مدال فرزند شهید نصیب آن‌ها می‌شود و حفظ و حرمت این مدال کمتر از حفظ و حرمت خون شهید نیست؛ بنابراین گزارش، سردار سرتیپ دوم شهید علی برزگرپور در اول فروردین سال ۵۸ در بخش ماهان شهرستان کرمان چشم به جهان گشود. وی پس از اخذ مدرک کارشناسی به عشق ولایت و خدمت به مردم در سال ۱۳۸۰ در نیروی انتظامی استخدام شد و در طول کار صادقانه خود در شمار زیادی از عملیات‌های رزمی مشارکت فعال داشت و سرانجام بعد از ۲۱ سال خدمت صادقانه در چهارم مردادماه ۱۴۰۱ در راستای برقرار امنیت در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح در جاده بم - کرمان به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

 از شهید برزگر پور یک فرزند پسر و یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

در پایان این دیدار از کتاب زندگینامه شهید علی برزگرپور با عنوان «همرفیق» رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر