صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۳۷ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
در طی جشنواره؛

نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» اعطا می‌شود

کمیته‌های تخصصی اعطای نشان ملی ششمین جشنواره بین المللی «افشای حقوق بشر آمریکایی» فرایند رصد و انتخاب فعالان این عرصه را جهت اعطای دومین نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» آغاز کردند.
کد خبر : 847583

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری علم و فناوری آنا، اسماعیل آجرلو دبیر جشنواره ضمن اعلام این خبر گفت: پنج کمیته تخصصی نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» در قالب ششمین دوره جشنواره بین المللی «افشای حقوق بشر آمریکایی» فرایند رصد و پایش فعالان اقتصادی، فرهنگی و هنری، اجتماعی و رسانه ای، حقوقی و نهاد‌های مردمی که فعالیت چشمگیر و موثری در موضوع «افشای حقوق بشر آمریکایی» داشته اند را آغاز کرده اند.

آجرلو افزود: این کمیته‌ها متشکل از شخصیت‌ها و اساتید برجسته و جامعه نخبگان کشور هستند که دعوت جشنواره را پذیرفته و بر اساس معیار‌های فراگیر شکلی و ماهوی و به دقت فعالیت‌ها را بررسی کرده و گزینه‌های نهایی جهت انتخاب برگزیدگان نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» را معرفی خواهند کرد.

گفتنی است ششمین جشنواره بین المللی و نشان ملی «افشای حقوق بشر آمریکایی» در سال جاری در قالب اعطای نشان ملی و همچنین فراخوان‌های مختلف علمی، فرهنگی و هنری، حقوقی، رسانه‌ای و جوانان و فعالیت‌های مردم نهاد برگزار می‌گردد

انتهای پیام/

ارسال نظر