صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۴۴ - ۲۴ اسفند ۱۴۰۱
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با آنا:

دانشگاه آزاد اسلامی برای شکوفایی پایه علمی دانشجویان از «سامانه کاتب» استفاده می‌کند

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی برای شکوفایی پایه علمی دانشجویان از «سامانه کاتب» استفاده می‌کند.
کد خبر : 837038

احمد حق بین عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا درباره لزوم توسعه سامانه آموزش مجازی گفت: با توجه به وجود امکانات فنی و تکنولوژی آموزش مجازی و همچنین رشد و توسعه روز افزون وهوشمندانه آن در تمام نقاط دنیا، این ضرورت احساس می‌شود تا هر چه بیشتر و بیشتر قدم در راه بی پایان آن گذاشته و از امکانات آن بهرمند شویم.

وی افزود: از نقطه نظر آموزشی گرچه حضور در محضر اساتید مجرب فایده‌های فراوانی دارد، ولی در کنار تدریس حضوری، استفاده از تکنولوژی‌های آموزش مجازی بسیار مفید بوده و در مواقع خاص مانند کرونا یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان با بیان اینکه یادگیری عمیق و سامانه کاتب کاملا در راستای عدالت آموزشی است، تاکید کرد: سامانه کاتب امکان استفاده از یک آموزش باکیفیت را برای همه علاقمندان در مناطق مختلف فراهم می‌کند.

حق بین اضافه کرد: جا دارد که از این تفکر هوشمندانه و متفکرانه مسئولین تقدیر و تشکر کنیم که به درستی نقاط ضعف را شناسایی و در جهت شکوفایی پایه علمی دانشجویان از آموزش مجازی در کنار آموزش حضوری استفاده کرده اند. 

** سامانه کاتب به سامانه مطلوب برای کاربران تبدیل می‌شود

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان ادامه داد: سامانه کاتب یک سامانه تازه و نوپایی است که با توجه به جدیت و پشتکار مدیران اجرایی و حمایت مسئولان به یک سامانه مطلوب برای کاربران تبدیل خواهد شد. گرچه مانند تمام سامانه‌های موفق، باید همیشه در حال رصد، اصلاح و به روز بودن باشد.

حق بین در پایان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی دارای امکانات، ظرفیت و پتانسیل‌های فراوانی است. این طرح با تکیه بر توانمندی همکاران خلق شده، لذا با تلاش بی چشم داشت آنان در جهت ایجاد یک اثر مطلوب و ماندگار انتظار می‌رود تا موفق و موثر عمل کند.

به گزارش آنا، اخیرا معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی با راه‌اندازی سامانه کاتب تلاش می‌کند که دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به محتوای یکسان و باکیفیت دسترسی داشته باشند. در این مسیر احمد حق‌بین درس یادگیری متمتکا را به صورت مجازی در سامانه کاتب به دانشجویان آموزش می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر