صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۸ - ۲۰ آذر ۱۴۰۱
رئیس دانشگاه پیام نور:

هدایت پایان نامه ها بر اساس نیازهای استانی در اولویت قرار گیرد

رئیس دانشگاه پیام نور در اولویت قرار گرفتن هدایت پایان نامه‌ها بر اساس نیاز‌های استانی شد.
کد خبر : 819157

ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور با اشاره به نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین اضافه کرد: در همین راستا در دانشگاه پیام نور مراکز رشد و شرکت‌های دانش بنیان مستقر شده‌اند تا شعار سال در این دانشگاه نیز محقق شود.

وی افزود: دانشگاه پیام نور به دنبال ایجاد حداقل یک مرکز رشد فناوری در هر یک از اُستان‌های کشور است و این مراکز با دریافت مجوز از معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور تأسیس می‌شوند.

تقی زاده گفت: معاونت آموزشی دانشگاه پیام‌نور به دنبال ایجاد رشته‌های کاربردی، مهارتی و مورد نیاز استان‌ها با توجه به بافت فرهنگی و اجتماعی است.

رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه هدایت پایان‌نامه‌ها، رساله‌ها و کار‌های پژوهشی دانشگاه پیام‌نور بر عهده مدیریت‌های استانی قرار گرفته است، تاکید کرد: مدیران استانی موظفند با تعامل با دستگاه‌ها و نهاد‌های استانی موضوعات مهم و مفید فایده برای جامعه شناسایی و در قالب پایان‌نامه‌ها و کار‌های پژوهشی به اعضای هیأت‌های علمی و دانشجویان دانشگاه ارجاع دهند.

وی همچنین بر لزوم جذب دانشجوی خارجی تاکید کرد و اظهار کرد: دانشگاه پیام نور دارای پنج نمایندگی در داخل و ۱۶ نمایندگی در خارج از کشور برای جذب و پذیرش دانشجو است و هم اکنون در کشور‌های افغانستان، سوریه، لبنان، عراق، یمن و… دانشجویان در دانشگاه بین المللی پیام نور مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: اگر ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مورد نیاز در دانشگاه پیام نور استان چهارمحال و بختیاری برای پذیرش دانشجوی خارجی فراهم شود این امکان وجود دارد که این دانشگاه به جمع دانشگاه‌های بین الملل ملحق شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر