صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با تلاش یک شرکت دانش بنیان؛

بسته بندی صنایع با دستگاه کارتنینگ ایران ساخت ممکن شد

دستگاه کارتنینگ، محصولات را در یک کارتن کامل بسته بندی و امور بسته بندی را برای صنایع تسهیل می‌کند.
کد خبر : 817330

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا،بابک فردصادق، عضو هیات مدیره شرکت بهره ور ماشین البرز با اشاره به این که دستگاه کارتنینگ، محصولات را در یک کارتن کامل بسته بندی می‌کند و قادر است در هر دقیقه بیش از ۱۰ کارتن را بسته بندی و پکیج کند، گفت: دستگاه در ابتدا کارتن‌ها را از خشاب گرفته و شکل می‌دهد تا کارتن آماده ورود محصول به آن شده و سپس درب کارتن بسته شود.

**تفکیک کالا با استفاده از کارتنینگ

دستگاه کارتنینگ محصول را به شکل و تعداد مورد نظر مرتب می‌کند تا محصول آماده بارگیری به داخل کارتن شود. بازوی انتقال دستگاه، محصول را تفکیک و دسته‌های چیده شده را برداشته و داخل کارتن می‌گذارد.

دقت بالا، تولید ضایعات کمتر و تناسب آن برای محصولاتی که شکننده بوده و احتمال تغییر شکل و دفرمه شدن را دارند، از ویژگی‌های دستگاه کارتنینگ است.

این دستگاه بسیار مناسب برای کارخانه‌هایی است که مقدار تولید روزانه بالایی دارند و محصولات خود را به صورت کارتنی و با سرعت بالا بسته بندی می‌کنند مثل تولید کنندگان صنایع دارویی، آرایشی و بهداشتی، شیمیایی و غذایی.

**کاهش هزینه‌ها با استفاده از کارتنینگ

تمامی شرکت‌های تولیدی که محصول خود را به صورت بسته بندی کارتنی ارائه می‌کنند و از سرعت تولید بالایی برخوردار هستند، دستگاه کارتنینگ انتخاب مناسبی برای کاهش هزینه نیروی انسانی خواهد بود.

این مدیر حوزه دانش بنیان توضیح داد: تولید دستگاه کارتنینگ سبب شد تا فرصت‌های شغلی جدیدی ایجاد شود که بیشتر مبتنی بر دانش‌های روز هستند.

دستگاه کارتنینگ ایران ساخت از نمونه‌های خارجی ارزان‌تر است و صرفه اقتصادی قابل توجهی می‌تواند برای مجموعه‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر