صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۴۵ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
در گفت وگو با آنا

حمیدی: هدف المپیادهای درون‌مدرسه‌ای کشف استعدادهاست

خبرگزاری آنا: معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش درباره برگزاری المپیادهای دورن‌مدرسه‌ای، گفت: هدف اصلی این طرح استعدادیابی از بین دانش‌آموزان سراسر کشور است.
کد خبر : 782

مهرزاد حمیدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره طرح برگزاری المپیادهای درون‌مدرسه‌ای، اظهار کرد: این مسابقات امسال با پوشش سه میلیون دانش آموز برای نخستین بار برگزار شد. هدف اصلی این المپیادها غربالگری و شناسایی استعدادها از بین دانشآموزان است.


وی با اشاره به حضور مهدی مهدویکیا به عنوان سفیر این المپیاد، گفت: مهدویکیا یکی از بهترین و خوش اخلاق ترین ورزشکاران ایران است و وی تصمیم گرفته است در این طرح با وزارت آموزشوپرورش همکاری کند تا بتواند در زمینه فوتبال پایه به کشف استعدادهای برتر به خصوص از بین دانشآموزان محصل در مناطق محروم اقدام کند.


حمیدی افزود: آموزشوپرورش این زمینه را فراهم کرده است تا در همه استانها این طرح اجرایی شود و بهترینها انتخاب شوند. مراکز استانی هم همگی قول دادهاند که همکاری لازم را صورت دهند و به بهبود و درست اجرا شدن این طرح کمک کنند.


معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی فوتبال رده 11 سال در خرداد ماه سال آینده گفت: زمان کافی در اختیار نداریم و به همین دلیل باید از همین امروز این طرح آغاز شود. بر این اساس مقرر شده است مهدی مهدویکیا راهی استان‌های مختلف کشور شود و در اجرای این طرح اقدام های اساسی را انجام دهد.


وی در پایان گفت: امیدوارم این طرح به خوبی انجام شود و کمک شایانی به ورزش پایه به خصوص فوتبال پایه کشور باشد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش و پرورش
ارسال نظر