صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۲۳ - ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
شایگان مطرح کرد؛

نقش مهم دانشکده هنر و معماری واحد شیراز در ارتقای کیفیت شهر

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز گفت: دانشکده هنر و معماری واحد شیراز با پیشینه غنی و استادان مجرب در حوزه معماری نقش مهمی در ارتقای کیفیت محیطی شهر دارد.
کد خبر : 638387

محمدامین شایگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در شیراز اظهار کرد که در راستای رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی و برای تعامل بهینه با ارگان‌های شهری، مرکز تحقیقات معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز با همکاری معاونت پژوهشی این دانشگاه به برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی مدیران شهری اقدام کرد.




بیشتر بخوانید:


سیر تا پیاز رشته معماری داخلی/ فعالیت‌های مرتبط با معماری چیست؟




وی اضافه کرد: در مرحله نخست در زمینه اجرایی‌شدن تفاهم‌نامه دوجانبه بین دانشگاه و شهرداری شهر صدرا، کارگاه تخصصی دانش‌افزایی مدیران و کارشناسان شهرداری و شورای اسلامی شهر صدرا در جلسات منظم هفتگی در حال برگزاری است.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز گفت: دانشکده هنر و معماری واحد شیراز با پیشینه غنی و استادان مجرب در حوزه معماری، شهرسازی و مدیریت شهری و دانشجویان تحصیلات تکمیلی نقش مهمی در ارتقای کیفیت محیطی شهر دارد و برگزاری این کارگاه در راستای تعامل سازنده اساتید دانشگاه و مدیران شهر صدرا بسیار حائز اهمیت است.


رئیس مرکز تحقیقات معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز هم به خبرنگار آنا گفت: در این کارگاه آموزشی در چند جلسه منظم هفتگی برنامه‌ریزی شده، سعی شده از ظرفیت‌های علمی اعضای هئیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های معماری، شهرسازی، برنامه‌ریزی شهری، مدیریت شهری استفاده و مباحث تئوری و عملی به‌گونه‌ای کاربردی ارائه شود تا زمینه‌ای برای تعامل بیشتر استادان و مدیران شهری بوده و در ارتقای سطح کیفی محیط‌های شهری صدرا تأثیرگذار باشد.


الهام دهقانی تشریح کرد: در این کارگاه بستر مناسبی برای مسئله‌یابی، گفتگو پیرامون مسائل، مشکلات و ظرفیت‌های شهر صدرا ایجاد شده که اهداف دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان دانشگاه کارآفرین ایجاد بستر تعاملی برای رفع مشکلات شهر و جامعه است.


وی تشریح کرد که اینگونه کارگاه‌ها باید برای ارتقای سطح علمی مدیران سایر ارگان‌های شهری باشد.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر