صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۵ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰

سهم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری از تبلیغات رسانه ملی مشخص شد/ هر نامزد ۱۱۰۰ دقیقه

معاون سیاسی سازمان صداوسیما با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد انتخابات رسانه ملی، از افزایش ۲۵ درصدی فرصت تبلیغات نامزدها در رسانه ملی برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
کد خبر : 577857

به گزارش گروه فرهنگ خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان صداو سیما، مجید آخوندی، رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی با بیان اینکه که این ستاد از اردیبهشت پارسال کارش را آغاز کرده است، گفت: معاونت‌های مختلف رسانه ملی تولید ۴۰۰ هزار دقیقه برنامه را برای انتخابات پیش رو تدارک دیده‌اند که اگر گزارش‌های خبری را هم به این آمار اضافه کنیم، حجم برنامه‌های تولیدی انتخاباتی صداوسیما به بیش از ۵۳۰ هزار دقیقه خواهد رسید.


وی اعلام کرد که در دور پیشین انتخابات ریاست جمهوری حدود ۲۶۷ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی تولید شده بود.


رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی از برنامه‌ریزی معاونت فضای مجازی سازمان صداوسیما برای طراحی برنامه‌هایی در فضای مجازی و ایجاد امکانات در پلتفرم‌های داخلی برای نامزدهای انتخابات جهت تبلیغ و معرفی خود خبر داد و همچنین گفت: مرکز تحقیقات سازمان صدا با انجام نظرسنجی‌های دقیق، نبض جامعه را در موعدهای زمانی مشخص‌شده می‌گیرد و به سیاست‌گذاری‌های رسانه‌ای در عرصه انتخابات کمک فراوانی می‌کند.


آخوندی از تدارک ۸۱ برنامه در سیما و ۵۶ برنامه در صدا در ایام مجاز تبلیغات انتخاباتی برای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: برنامه‌های ویژه‌ای برای این دوره از انتخابات تدارک دیده شده است.


رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی با اشاره به محدودیت‌های ناشی از کرونا که بر تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری اثرگذار خواهد بود، از اختصاص ۱۱۰۰ دقیقه برنامه انتخاباتی برای هر نامزد خبر داد که در آن‌ها می‌توانند به معرفی خود و برنامه‌هایشان بپردازند و تصریح کرد: این حجم از برنامه نسبت به دوره قبل ۲۵ درصد بیشتر است.


انتهای پیام/۴۱۰۴/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر