صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۹ - ۲۳ آذر ۱۳۹۹

خرید انواع درب آکاردئونی و حفاظ شاخ گوزنی از کاوه کمپانی

منازل مسکونی، ساختمان های تجاری، ساختمان های اداری، مجتمع ها و ... برای حفاظت نیاز به راهکارها و ترفندهای مختلف دارند. کاوه کمپانی برای بالا بردن امنیت در ساختمان های مختلف، انواع حفاظ دیواری را معرفی و عرضه می کند.
کد خبر : 548047

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، کاوه کمپانی به عنوان یکی از شرکت های قدرتمند و با اعتبار در زمینه عرضه و فروش حفاظ شاخ گوزنی، درب آکاردئونی، حفاظ پنجره، نرده بالکن و نرده راه پله برای ساختمان های مختلف فعالیت می کند. کاوه کمپانی در کلیه محصولات خود از جنس های مستحکم برای عرضه محصولات بهره مند می شود.


منازل مسکونی، ساختمان های تجاری، ساختمان های اداری، مجتمع ها و ... برای حفاظت نیاز به راهکارها و ترفندهای مختلف دارند. کاوه کمپانی برای بالا بردن امنیت در ساختمان های مختلف، انواع حفاظ دیواری را معرفی و عرضه می کند. این حفاظ علاوه بر تامین امنیت با هدف زیبایی نما نیز مورد استفاده قرار می گیرد. نماهایی که با حفاظ دیواری کاوه کمپانی پوشش داده می شوند، بسیار زیبا و جذاب خواهد شد.


فروش حفاظ آکاردئونی از کاوه کمپانی


قیمت حفاظ آکاردئونی از مواردی است که در ساختمان های مختلف کاربرد دارد. از درب آکاردئونی برای تامین امنیت ساختمان و منزل استفاده می شود. حفاظ ها به عنوان حفاظ دزدگیر مورد توجه هستند و به شکل استاندارد بر درب ضدسرقت مستقر می گردند. حفاظ های آکاردئونی به شکل کشویی تولید می شوند و در دسته درب های ریلی قرار می گیرند. در تولیدات کاوه کمپانی کیفیت لازم برای تولید حفاظ آکاردئونی مورد اهمیت می باشد.


درب آکاردئونی


درب های آکاردئونی علیرغم قابلیت و کاربرد بالا فضای کمی را به خود اختصاص می دهند. در واقع این محافظ ها هیچ گونه مزاحمتی برای رفت و آمد اهالی ساختمان نخواهند داشت. تامین کننده خوبی برای امنیت ساختمان هستند و با تنوع شکلی زیادی تولید می گردند.


درب های سه گل یا 3 لوزی به عنوان یکی از طرح های رایج در درب های آکاردئونی مورد توجه قرار می گیرد. این طرح ها در کاوه کمپانی نیز بسیار پرطرفدار است. درب های آکاردئونی می توانند امنیت محیط منزل را در حدود 90 درصد و بیشتر تامین کنند. به همین خاطر بیشتر مردم و صاحبان ملک تمایل دارند از این نوع حفاظ ها برای محیط های ساختمانی بهره مند شوند.


حفاظ های آکاردئونی از تنوع بالا در اشکال برخوردار هستند. با انتخاب اشکال پیچیده می توانید امنیت درب منزل را بیشتر کنید. حفاظ های پیچیده دسترسی بسیار کمی به سارقان برای باز کردن درب می دهند.


نکات مهم در خرید درب آکاردئونی


برای خرید حفاظ آکاردئونی از کاوه کمپانی باید نکات مهمی را مورد توجه قرار دهید.


حفاظ آکاردئونی با 5 لوزی به عنوان نمونه استاندارد حفاظ مورد توجه است. نمونه حفاظ کمتر از سه لوزی می تواند امنیت درب منزل را به خطر بیندازد.


ریل درب آکاردئونی از نوع روان باشد و به راحتی حرکت کند.


دارای پرچ های مرغوب و مستحکم باشد و به قفل های ایمن و مقاوم مجهز شده باشد.


حفاظ شاخ گوزنی


حفاظ شاخ گوزنی از محصولات ارائه شده در کاوه کمپانی است. حفاظ شاخ گوزنی به عنوان بهترین و برترین حفاظ روی دیوار معرفی می گردد. در واقع این حفاظ از امنیت قابل توجهی برخوردار می باشد. حفاظ های روی دیوار از ورود افراد، حیوانات، سارقان و ... به محوطه ساختمان جلوگیری می کنند.



حفاظ شاخ گوزنی به شکل بوته ای مورد استفاده قرار می گیرد و دارای مزایای بسیاری نسبت به سیم های خاردار و حفاظ های نیزه ای می باشد. حفاظ شاخ گوزنی از قدرت قابل توجهی برای دستگیری سارقان برخوردار است و از نظر امنیتی مورد توجه پلیس نیز می باشد. برای دریافت لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی با شماره 02128421575 تماس بگیرید.


جالب است بدانید این نوع محصول کاوه کمپانی به گونه ای طراحی و تولید شده که با وجود حرفه ای بودن سارق باز هم نمی توان از آن عبور کرد. میلگردها به کار رفته در حفاظ شاخ گوزنی بسیار تیز است و رفت و آمد را غیر ممکن می سازد.


ارتفاع در نظر گرفته شده برای حفاظ شاخ گوزنی برابر با 50 تا 150 سانتی متر می باشد. برای ساخت حفاظ گوزنی از روش های الکترود و جوشکاری دوطرفه استفاده شده است. تمام این اقدامات در جهت بالا رفتن امنیت و استحکام حفاظ شاخ گوزنی مورد توجه قرار می گیرد. در کاوه کمپانی به راحتی می توان حفاظ شاخ گوزنی، درب آکاردئونی، حفاظ پنجره و... را سفارش داد.


پیکان های به کار رفته در حفاظ شاخ گوزنی دارای مقطع برشی برابر با 2 تا 4 سانتی متر می باشند. برای طراحی و ساخت میلگرد حفاظ شاخ گوزنی از میلگرد 10 کششی بهره مند می شویم. به همین خاطر کاوه کمپانی این حفاظ فوق العاده را به مشتریان و همشهریان عزیز توصیه می کند. در واقع بهترین عملکرد، حفاظت، امنیت و مراقبت را می توان از حفاظ شاخ گوزنی انتظار داشت.


حفاظ شاخ گوزنی می تواند بر روی هر نوع دیوار با هر میزان ارتفاع استفاده شود.


حفاظ پنجره


حفاظ پنجره به عنوان یکی از محصولات کاوه کمپانی مطرح می گردد. حفاظ پنجره برای تامین امنیت مورد استفاده بوده و با متریال مختلف ساخته و پردازش می شود. کاوه کمپانی محصولات خود را با قیمت مناسب عرضه می کند. قیمت حفاظ پنجره با توجه به جنس پروفیل و نوع مواد تعیین می گردد.


آدرس سایت کاوه کمپانی: www.kaveh-company.com


حفاظ پنجره می تواند به شکل دوجداره، استیل، آهنی ساده یا فرفورژه باشد. هر کدام از حفاظ های پنجره با توجه به متریال، نوع عملکرد و کارایی قیمت گذاری می شوند. طرح های متنوعی برای ساخت حفاظ پنجره مورد توجه می باشند. این حفاظ ها علیرغم زیبایی و جذابیت بسیار مستحکم و قدرتمند می باشند. 



علاوه بر درب آکاردئونی و حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ پنجره ساده نیز به عنوان یکی از حفاظ های ارزان قیمت در کاوه کمپانی عرضه می گردد. طرح های ساده در حفاظ پنجره از امنیت کمتری برخوردار هستند. الگوهای پیچیده و طرح های فرفورژه گزینه بهتری برای طراحی حفاظ پنجره هستند. با این طرح ها می توان امکان دسترسی سارقان را به حفاظ پنجره از بین برد و امنیت لازم برای محیط ساختمان را به وجود آورد. الگوهای پیچیده در حفاظ پنجره به شکل بافت در هم تنیده نمایان می گردند و به شکل بافت به هم پیوسته عمودی و افقی عمل می کنند. در طراحی های پیچیده کاوه کمپانی امکان خم کردن نرده ها وجود ندارد.


حفاظ پنجره با تیغه هایی عرضه می شود. فاصله بین تیغه های حفاظ اهمیت زیادی دارد. در واقع این فواصل باید به شکلی طراحی شوند که امکان دسترسی به پنجره را فراهم نکنند. حفاظ پنجره با اشکال پیکانی طراحی می شوند. این طرح ها در زیبایی حفاظ پنجره بسیار تاثیرگذار می باشند.


شماره تماس کاوه کمپانی: 02128421575


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

ارسال نظر