صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۷ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
نیامنش مطرح کرد؛

فعالیت 600 شرکت دانش‌بنیان در برج فناوری ناحیه نوآوری شریف

رئیس نخستین برج فناوری خصوصی مستقر در ناحیه نوآوری شریف گفت: 600 شرکت دانش‌بنیان و استارت‌‌آپ در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند که 3 هزار نیروی انسانی در آنها کار می‌کنند.
کد خبر : 510303

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا مهدی نیامنش در مراسم افتتاح و بازدید از نخستین برج فناوری بخش خصوصی مستقر در ناحیه نوآوری شریف که پیش از ظهر امروز برگزار شد، بیان کرد: در حال حاضر ۶۰۰ شرکت دانش‌بنیان و استارت‌آپ و بیش از ۳ هزار نیروی انسانی در این برج فعالیت دارند.
وی با اشاره به تجربه دو دهه‌ای این مجموعه افزود: اولین پیامک، اولین ام ام اس و اولین پیامک تلفن ثابت توسط این مجموعه در کشور انجام شده است. همچنین بزرگ‌ترین ترانزیت سیگنالینگ برای اربعین، بزرگ‌ترین هاب پیامکی بین‌المللی و سیستم هوشمند برای سیلوهای گندم از دیگر فعالیت‌های این مجموعه هستند.


رئیس نخستین برج فناوری بخش خصوصی مستقر در ناحیه نوآوری شریف گفت: یکی از پروژه‌های آتی مجموعه استخراج الگوی ترافیکی با استفاده از داده‌های تلفن همراه است که طی ماه‌های آینده راه‌اندازی میشود.


نیامنش هدف اصلی این برج فناوری را تولید نوآوری در مرزهای فناوری ذکر کرد و افزود: یکی از حوزه‌های فعالیت مجموعه هوشمندسازی است که نقش کلیدی در انقلاب صنعتی چهارم ایفا می‌کند. همچنین در حوزه محتوا، دیجیتال مارکتینگ، ارتباطات هوشمند  نیز فعالیت داریم.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر