صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۵۵ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
در جلسه هماهنگی با حضور مسئولان تشریح شد؛

جزئیات برگزاری ششمین همایش غدیر در هرمزگان

جلسه هماهنگی ششمین همایش منطقه‌ای غدیر به‌همت بنیاد غدیر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار و جزئیاتی از برنامه‌های این همایش تشریح شد.
کد خبر : 504433

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندر‌عباس،  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در این جلسه که با حضور شهردار بندرعباس، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری و جمعی از مسئولان بنیاد غدیر هرمزگان برگزار شد با توجه به همایش بزرگ غدیر  به عنوان  محور اتحاد امت اسلامی گفت: برگزاری این همایش نیازمند مایه گذاشتن از جان و دل به عشق مولای متقیان علی‌(ع) است تا بتوان عظمت و بزرگی این روز تاریخ‌ساز را در سرنوشت مسلمانان در بعد از وفات پیامبر گرامی اسلام‌(ص) به‌جامعه شناساند و در تبیین این واقعه مهم تاریخ صدر اسلام  گام‌های مؤثر و مفیدی را برداشت.


احسان کامرانی افزود: این همایش به دلیل شرایط حاکم بر کشور و جهان و شیوع ویروس کرونا، 18 ذی‌حجه برابر با 18 مرداد از ساعت 9 الی 12 به‌صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه شهرداری بندرعباس به‌عنوان پشتیبان و حامی برگزاری همایش باید زمینه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این همایش را فراهم و بنیاد غدیر نیز باید با اعلام اسامی سخنرانان و مهمانان و هماهنگی‌های لازم با سازمان‌ها و ادارات متبوع در برگزاری شکوهمند این همایش همت کند.



آماده‌بودن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری همایش غدیر


شهردار بندرعباس نیز با اعلام آمادگی در برگزاری این همایش گفت: زیر‌ساخت‌های لازم برای برگزاری این همایش فراهم است و در صورت هماهنگی‌های جانبی در تعداد مدعوین، سخنرانان و چگونگی برگزاری مراسم این سازمان تمام موانع و مشکلات موجود را در برگزاری شکوهمند این همایش انجام خواهد داد و تبلیغات محیطی و مجازی را نیز دنبال خواهد کرد.


عباس امینی زاده افزود: استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای بهتر برگزاری این همایش به‌کار‌گرفته خواهد شد و تلاش بر آن است تا بتوانیم بینندگان و شنوندگان بیشتری را به عنوان مخاطب  این هماش پوشش دهیم.


ایجاد وحدت در سایه ولایت


 رئیس ستاد بزرگداشت دهه‌ولایت و امامت هرمزگان نیز  هدف از برگزاری این همایش ایجاد وحدت در زیر سایه ولایت عنوان کرد و گفت: امیدواریم این همایش‌ها بتواند شناخت جوانان را از وقایع تاریخی اسلام  بیشتر سازد و علاقه‌مندی بیشتر آنان را به ائمه اطهار‌(ع) رقم بزند.


حجت‌الاسلام احمد عامری ابراز امیدواری کرد با انجام هماهنگی‌های لازم با ادارات و سازمان‌های ذی‌ربط این همایش شکوهنمد‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.


به‌گزارش آنا، در این جلسه مصوباتی در راستای وظایف سازمان‌ها و ادارات استان، تبلیغات محیطی، مجازی و پخش مستقیم از صدا و سیما و موارد دیگر به‌تصویب رسید تا در مراحل بعدی به‌مرحله اجرا برسد.


انتهای پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر