آیا هزینه پیامک شرکتهای ارزش افزوده به جیب مردم برگشت؟
به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانشبنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اکنون بیش از یک ماه از زمانی که حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران در فضای مجازی اعلام کرد 15 خرداد ماه آخرین مهلت اپراتورهای تلفن همراه برای قطع خدمات ارزش افزوده است، میگذرد و هرچند در این بازه زمانی رگولاتوری پیگیریهای لازم را انجام داده است ولی بررسیها نشان میدهد هنوز هزینههای پیامک شرکتهای ارزش افزوده به جیب مردم برنگشته است.
پس از قطع سرویسهای «وس» بر اساس مصوبه ۳۰۰ کمیسیون تنظیم مقررات قرار شد سرویس جدیدی با عنوان «اعتبار ارزش افزوده برای کاربران» در اختیار کاربران تلفن همراه قرار بگیرد و مشترکانی که به استفاده از این سرویسها تمایل دارند، میتوانند همانند خرید بسته اینترنتی یا اعتبار سیمکارت، اعتبار ارزش افزوده را نیز خریداری کنند. به گفته فلاح جوشقانی هزینههای مربوط به خدمات ارزش افزوده بدون توجه به خواست مشترکان از اعتبار یک میلیون و۲۰۰ هزار کاربر تلفن همراه کسر شده بود و اکنون نحوه و زمان دریافت این هزینهها از اپراتورها در دست رسیدگی قضائی قرار دارد.
با توجه به اینکه رسیدگی به این پرونده همچنان در قوه قضائیه ادامه دارد هنوز مبلغی از این بایت به جیب مشترکان تلفن همراه بازنگشته است.
انتهای پیام/4144/پ
انتهای پیام/