صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دفتر نظارت و بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی رویکرد مچ‌گیری ندارد

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: دفتر نظارت و بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی رویکرد مچ گیری ندارد.
کد خبر : 501036

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جلسه معارفه مدیرکل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات برون مرزی و واحدهای مستقل در مرکز نظارت و بازرسی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور مدیران مرکز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای آکسفورد، امارات و حضور مجازی روسای واحدهای لبنان، افغانستان و نجف آباد (به‌صورت ویدئو کنفرانس) برگزار شد.


در این مراسم عنایت الله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی مهم‌ترین رسالت این مرکز را پیشگیرانه و در مرحله بعد شناخت و حل مسئله دانست و اظهار کرد: علی‌رغم تصوری که از عنوان سازمانی این مرکز وجود دارد، این مرکز رویکرد مچ‌گیرانه نداشته بلکه جایگاه کمک، مساعدت و همیاری در اجرای برنامه‌ها در این مسئولیت طی دو سال اخیر مد نظر همکاران مجموعه بوده است. 


در ادامه محمد محمدی، قائم مقام مرکز نیز رویکرد جدید این مرکز را بر 4 محور نخبه پروری انقلابی، عدالت محوری، بازگشت به رسالت اصلی دانشگاه یعنی آموزش و همچنین دسترسی آسان همه ذی‌نفعان دانشگاه به فرآیند مطالبه گری اعلام کرد و با اشاره به لزوم ارتقای علمی واحدهای برون مرزی وظیفه خطیر و سنگین سفیران علمی و فرهنگی دانشگاه را یادآور شد.


علیرضا طوسی معاون نظارت و ارزیابی عملکرد مرکز نیز به رویکرد نوین معاونت ارزیابی عملکرد اشاره و پیرامون تفاهم نامه عملکردی و شاخص‌های آن توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: برای اولین بار در دانشگاه ارزیابی عملکرد در یک‌صد شاخص و هشت محور تدوین شده که در پایان هر سال عملکرد مسئولین واحدها بر همین اساس پایش می‌گردد و این امر شامل واحدهای برون مرزی نیز می‌شود.


در ادامه عبدالرحیم طاهری مدیر کل جدید نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات واحدهای برون مرزی و مستقل به وظیفه ذاتی این مرکز اشاره و از تجمیع تخصص‌ها در این مرکز به‌عنوان نقطه قوت یاد کرد و سامانه مبدا را کارا توصیف کرد.


علیرضا فدای وطن رئیس واحدهای امارات و آکسفورد نیز ضمن استقبال از راه اندازی اداره کل نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات برون مرزی و واحدهای مستقل بر لزوم تعامل هرچه بیشتر سازمان مرکزی با واحدهای برون مرزی تاکید کرد.


در این مراسم امیررضا نقش رئیس واحد نجف آباد، صادقی رئیس واحد افغانستان و منطقی رئیس واحد لبنان نیز به بیان دیدگاه‌ها و مشکلات واحدهای خود پرداختند.


انتهای پیام/4040/


انتهای پیام/

ارسال نظر