صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
همزمان با بازگشایی سینماها؛

تبلیغات کجای اکران سینمای کرونازده است؟/ شاید «سیما» با «سینما» موافق نیست!

نبود تبلیغات فیلم‌های سینمایی در کنداکتور شبکه‌های تلویزیونی شاید نشان از عدم تعامل «سیما» با «سینما» دارد و اینکه چه بسا مدیران تلویزیون با بازگشایی سینماها در روزهای درگیری کشور با کرونا موافق نیستند.
کد خبر : 498136

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، استقبال 18 هزار نفری در اولین جمعه بازگشایی سینماهای کشور که ظرفیت عمده مخاطبان را نیز معطوف به دو فیلم «شنای پروانه» و «خوب، بد، جلف 2» کرد، چندان عدد و رقم پایینی نخواهد بود.


سالن‌های سینما در همین دو سه روز اخیر توانسته‌اند حدود 44 هزار نفر علاقه‌مند را در اولین روزهای بازگشایی جذب خود کنند؛ هرچند به‌ظاهر سکوت حاکم بر سالن‌ها در قیاس با روزهای معمولی غیر از کرونا، چندان رضایت‌بخش نیست اما سالن‌دارها و صاحبان فیلم‌ها به همین آمار نصف و نیمه دلخوش هستند بلکه بتوانند رونقی مجدد را تجربه کنند.



با این حال همچنان بسیاری از مردم خبر از بازگشایی سینما ندارند هرچند که برخی این بازگشایی را نیز مایه تعجب می‌دانند ولی همان دسته از سینمادوستان نیز همگی در همان سکوت چهارماهه و تعلیق سینماها به سر می‌برند و شاید رفتن به سالن‌ها را به روزهای دیگری موکول کنند.


بخشی از بی‌خبری آغاز به کار اکران سینمای سال 99 به عدم تبلیغات و خالی بودن آنتن تلویزیون از تیزرهای فیلم‌های روی پرده دارد که لااقل در این سه روز ابتدایی، هیچ پخش تبلیغاتی تلویزیونی از طرف دو فیلم محمد کارت و پیمان قاسم‌خانی دیده نشده است!


نبود تبلیغات محیطی در سطح شهر نیز مزید بر علت شده تا همچنان بازگشایی سینما و البته اکران یکی از بهترین محصولات سال‌های اخیر سینما یعنی «شنای پروانه» جدی گرفته نشده باشد.



مهمترین بخش این ماجرا به وعده‌های سازمان سینمایی و شهرداری به کسب رضایت از صاحبان فیلم‌های آغازگر اکران برمی‌گردد که باید همتی دوچندان برای تبلیغ ایده بازگشایی سینما در روزهای کرونایی داشته باشند. تاکنون فیلم‌های داوطلب صرفاً با تبلیغات خبری و نیز فضای مجازی اکران جدی خود را درپیش گرفته‌اند.


نبود تبلیغات فیلم‌های سینمایی در کنداکتور شبکه‌های تلویزیونی شاید نشان از عدم تعامل «سیما» با «سینما» دارد و اینکه چه بسا مدیران تلویزیون با بازگشایی سینماها در روزهای درگیری کشور با کرونا موافق نیستند! باید دید این شائبه با پخش احتمالی تبلیغات فیلم‌ها معلق می‌شود و یا رنگ واقعیت به خود می‌گیرد؟


انتهای پیام /4143/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر