صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۵۲ - ۱۷ آذر ۱۳۹۸
پژوهشگاه ICT اعلام کرد؛

آخرین وضعیت ضدویروس ایرانی/ استفاده یک میلیون کاربر از «پادویش»

مجری پروژه طراحی و پیاده‌سازی سامانه ضد بدافزار بومی «پادویش» از افزایش ظرفیت این محصول تا سه برابر و استفاده یک میلیون کاربر از این آنتی ویروس خبر داد.
کد خبر : 449203

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا  از پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیاده سازی سامانه ضد بدافزار بومی «پادویش» در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از سال ۹۰ مطرح شد و در سال ۹۵ نسخه تجاری آن به بهره برداری رسید و هم اکنون با گذشت ۳ سال، بیش از یک میلیون کاربر در حال استفاده دارد.


ولی‌الله قربانی مجری پروژه طراحی و پیاده‌سازی سامانه ضد بدافزار بومی «پادویش» از افزایش ظرفیت این محصول در بخش‌های مختلف آن از یک تا سه برابر خبر داد و گفت: افزایش ظرفیت به‌صورت مدام در حال توسعه است.


وی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از یک میلیون کاربر از این محصول استفاده می‌کنند و حدود ۹۵ درصد کاربران طی دوسال گذشته ثابت مانده‌اند که این نشان‌دهنده رضایت مشتریان از محصول و خدمات پشتیبانی آن است. این محصول به‌عنوان خروجی یکی از پروژه‌های موفق پژوهشگاه بوده و بهتر است طرح‌های جدیدی با این مدل همکاری در دستور کار قرار گیرد.


قربانی با بیان اینکه پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان یک جایگاه حاکمیتی در پژوهش در به ثمر رسیدن این محصول نقش کلیدی داشته و این مدل موفق همکاری بین پژوهشگاه و شرکت‌های دانش بنیان باید در سایر پروژه‌ها نیز تسری یابد، گفت: آنتی ویروس بومی نه تنها در سطح ملی در حال استفاده است بلکه در سطح منطقه نیز در حال پیدا کردن بازار برای خود بوده و هم اکنون در چند کشور منطقه در حال استفاده است.


وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه موفقیت این محصول تا چه حد به تجاری سازی و برندینگ ایران محصولات فناوری اطلاعات، در جوامع بین‌المللی کمک می‌کند، گفت: در صورتی‌که این محصول در داخل کشور به‌صورت گسترده مورد استفاده قرار گیرد و بتواند اعتماد کاربران داخلی را جلب کند، خواهد توانست به بازارهای بین‌المللی نیز ورود گسترده‌ای کرده و باعث برندینگ محصولات فناوری اطلاعات ایران در جوامع بین‌المللی شود.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

ارسال نظر