صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به مناسبت آغاز سال تحصیلی؛

روحانی 24 مهر در دانشگاه تهران حضور می‌یابد/ سخنرانی یک دانشجو در دیدار با رئیس جمهور!

رئیس‌جمهور در حالی به مناسبات آغاز سال تحصیلی در دانشگاه تهران حضور می‌یابد که تنها به یک دانشجو فرصت سخنرانی داده شده است.
کد خبر : 429371

احمدرضا خضری در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها اظهار کرد: مراسم رسمی آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور، برنامه‌ای است که هرساله در دانشگاه تهران براساس سنت دیرینه برگزار می‌شود و امسال نیز روز چهارشنبه 24 مهر 1398 در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.


وی افزود: ستاد برگزاری این مراسم تشکیل شده و با مشارکت دانشگاه تهران، علوم پزشکی تهران، نمایندگان وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سایر نهادهای مربوطه برگزار می‌شود.


رئیس ستاد برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی جدید با بیان اینکه طبق رسم دیرینه و یک پروتکل مشخص، افراد مشخصی در این مراسم سخنرانی می‌کنند، گفت: از جمله سخنرانان این مراسم می‌توان به یک دانشجو به نمایندگی از دانشجویان، یک استاد به نمایندگی از اساتید دانشگاه‌ها، وزیر علوم، وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه تهران، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران اشاره کرد. همچنین رئیس‌جمهور پس از اهدای لوح تقدیر و جوایز برگزیدگان آزمون سراسری به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.


مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: امسال یک استاد از دانشگاه‌های علوم پزشکی و یک دانشجو از دانشگاه‌های زیر نظر وزارت علوم در این مراسم به سخنرانی می‌پردازند. از جمله مهمانان این مراسم می‌توان به نمایندگان تشکل‌های دانشجویی، نفرات ممتاز آزمون سراسری و خانواده‌های آنان، برخی از اساتید دانشگاه‌ها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر