صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۶:۴۵ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸

نام استارت‌آپ‌ها چه تأثیری در موفقیت آن‌ها دارد؟

بهتر است نام پیشنهادی هر استارت‌آپ معنی مرتبطی با حوزه‌ی کاری آن مجموعه داشته باشد.
کد خبر : 418586

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نام و برندسازی مناسب برای کسب‌وکار یکی از عوامل موفقیت استارت‌آپ‌هاست. ایده‌پردازان شاید تاکنون از خود سؤال کرده‌اند که چگونه باید برای استارت‌آپ خود نام مناسبی انتخاب کنند؟


بهتر است نام پیشنهادی معنی مرتبطی با حوزه‌ کاری مجموعه داشته باشد. یکی از مؤلفه‌های ایده‌آل برای انتخاب نام استارت‌آپ این است که معنی عنوان انتخابی به نحوی با کسب‌وکار شما مرتبط باشد. اگر نامی خاص انتخاب کرده‌اید، فکر کنید که آیا معنی مثبت و مرتبطی از نام انتخابی‌تان توسط سایرین برداشت می‌شود یا خیر.


در عین حال توجه داشته باشید که نام‌هایی همچون Google ،Yahoo و … توانسته‌اند خود را با این نام‌های شاید نامرتبط جا بیندازند. اما همزمان برای استارت‌آپی مانند Dropbox نامی خوش‌آهنگ و البته با معنی مرتبط با کار سرویس انتخاب شده است.


صاحبان کسب‌وکار و ایده‌پردازان باید در انتخاب اسم و برند تجاری محصول و خدمات خود دقت کافی را داشته باشند؛ چراکه عنوان محصول و برند تجاری شرکت فاکتوری است که نمی‌توان آن‌را پس از مدتی به‌راحتی تغییر داد و اصالت یک کسب‌وکار در وهله نخست با نام آن آشکار می‌شود.


انتهای پیام/4116/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر