صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۰۳ - ۰۶ مهر ۱۳۹۸
اعلام فراخوان جشنواره بزرگ موج احسان؛

روایتی هنرمندانه از نیکوکاری مردم در حادثه سیل فروردین

معاون حمایت‌های اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از برگزاری رویداد فرهنگی – هنری و ملی با مضمون پرداختن به احسان اجتماعی مردم، هنرمندان و شاعران در زمینه سیل 1398 در چهار استان کشور و تجلیل از قهرمانان آثار مردمی خبر داد.
کد خبر : 417968

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا  محمد ترکمانه، معاون حمایت‌های اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از برگزاری رویداد فرهنگی – هنری و ملی با مضمون پرداختن به احسان اجتماعی مردم، هنرمندان و شاعران در زمینه سیل 1398 در چهار استان کشور و تجلیل از قهرمانان آثار مردمی خبر داد.


معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: این مِهرواره مجموعه‌ای از رویدادهای فرهنگی است که به‌صورت ملی و همزمان در پایتخت و چهار استان درگیر با موضوعات  سیل در ابتدای سال 1398  برگزار خواهد شد و ابتدا با فراخوان مهرواره‌ی "موج احسان" در بخش‌های: فیلم، عکس؛ خاطره‌نویسی و تجربه نگاری آغاز می‌شود و در پایان با برگزاری اختتامیه‌ی مهرواره از آثار برتر هر بخش و هم‌چنین قهرمانان مردمی معرفی‌شده توسط هر اثر تجلیل به‌عمل خواهد آمد.


وی ادامه داد کسانی که در حوزه سیل آثاری دارند که با بخش‌های مذکور و هم‌چنین اهداف ذکر شده در فراخوان مهرواره هم‌خوانی دارد، می‌توانند آثار خود را از طریق وب‌سایت  www.moj.ehsun.ir بارگذاری و ارسال نموده و اطلاعات لازم را از طریق همین وب‌سایت و یا دبیرخانه مهرواره "موج احسان" دریافت نمایند.


ترکمانه در پایان در مورد سایر رویدادهای فرهنگی این مهرواره افزود: هم‌زمان با برگزاری مهرواره "موج احسان" و از طریق وب‌سایت مهرواره، ثبت‌نام گروه‌های مردمی و جهادی مؤثر در خدمت‌رسانی سیل و بررسی توانمندی‌های آن‌ها انجام خواهد شد.


انتهای پیام/4127/


انتهای پیام/

برچسب ها: بنیاد احسان
ارسال نظر