صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۴۸ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۸

فیس‌بوک برای مشتریان لباس انتخاب می‌کند

 سیستم هوش مصنوعی جدید فیس‌بوک در انتخاب لباس به مشتری کمک می‌کند.
کد خبر : 416457

به گزارش خبرنگار حوزه‌ علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از انگجت، درست زمانی که فکر می‌کنید دانشمندان هوشمندترین روش ممکن برای استفاده از شبکه عصبی مصنوعی را پیدا کرده‌اند، تیم تحقیقاتی دیگری موفق به کشف راه بهتری برای استفاده از هوش مصنوعی می‌شود. برای نمونه می‌توان به سیستم هوش مصنوعی جدید فیس‌بوک به نام «فشن پلاس پلاس» اشاره کرد.


این برنامه به کاربران در انتخاب لباس‌های مد روز و شیک کمک می‌کند. فیس‌بوک برای آموزش اختیار سیستم هوش مصنوعی فشن پلاس پلاس از پایگاه اطلاعاتی شامل هزاران تصویر از لباس‌های مد روز استفاده کرده است. یکی از نوآوری‌های این سیستم هوش مصنوعی ارائه پیشنهادهای ظریف به کاربر است.


برای مثال فشن پلاس پلاس به کاربر پیشنهاد خرید یک دست لباس کامل را نمی‌دهد. در عوض پیشنهاد تعویض یک یا دو آیتم لباس را می‌دهد. این سیستم پیشنهادهای نامحسوسی در آراستن لباس(برای مثال تا زدن آستین‌ها) به کاربر ارائه می‌دهد.


پیشنهادهای فشن پلاس پلاس معمولاً خلاقانه و شخصی‌سازی شده هستند. بسیاری از غول‌های تکنولوژی مانند فیس‌بوک امیدوارند که هوش مصنوعی در آینده به طراحان لباس در خلق ظاهر و لباس‌های جدید کمک کند.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر