صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۰ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۸
شهردار رودهن در واکنش به اخبار فضای مجازی:

سفر شخصی بنده به خارج از کشور با مجوز مقامات ذی‌ربط بود/ از بیت‌المال استفاده نکردم

شهردار رودهن در ارتباط با شایعات مطرح شده در خصوص سفر اخیرش به خارج از کشور گفت: برخلاف شایعاتی که در فضای مجازی به راه افتاد، سفر شخصی بنده به خارج از کشور و با مجوز مقامات ذی‌ربط بود.
کد خبر : 408503

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در هفته گذشته خبرهایی در فضای مجازی در خصوص سفر شهردار رودهن به خارج از کشور منتشر شد که با واکنشهای بسیاری همراه بود.


در فضای مجازی این‌گونه مطرح شده بود که مهدی کچویی شهردار رودهن قصد مسافرت یک‌هفته‌ای به عتبات عالیات را داشت که همزمان دعوتنامه‌ای توسط یکی از دوستانش  در کنسولگری سفارت ایران در بلغارستان دریافت می‌کند و برنامه سفری‌‌اش را تغییر داده و به اروپا سفر می‌کند.


ابتدا این‌گونه در فضای مجازی عنوان می‌شود که شهردار این سفر را با هزینه بیت‌المال انجام داده است اما پس از مشخص شدن این‌که این سفر کاملاً شخصی بوده و شهردار رودهن با هزینه شخصی و به‌همراه خانواده در این سفر بوده شایعه تغییر مقصد سفر شهردار بدون هماهنگی با دستگاه‌های ذیربط مطرح شد. 


مهدی کچویی در این خصوص در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا اظهار کرد: کسی که این شایعات را در یک کانال تلگرامی غیرقانونی منتشر کرده فردی است که توسط شهرداری رودهن مورد برخورد قرار گرفته بود، زیرا این فرد یک واحد آپارتمان از سوی شهرداری در اختیارش قرار داشت و زمانی‌که این واحد پس گرفته شد شروع به فعالیت بر علیه شهرداری و تشویش اذهان عمومی کرد.


وی ادامه داد: به‌طور کلی ماجرای سفر بنده به خارج از کشور، یک سفر شخصی بود و اصلاً بحث سفر کربلا صحت ندارد، من براساس روال قانونی و طبق هماهنگی با استانداری و فرمانداری مرخصی گرفته و به‌همراه خانواده به سفری شخصی رفته‌ بودم و با توجه به شخصی بودن آن هیچ‌کس را از محل سفر مطلع نکرده‌ام.


شهردار رودهن با بیان این‌که من نباید برای انجام یک سفر شخصی اعلان عمومی کنم، گفت: با توجه به اقدام یک کانال شخصی در فضای مجازی در تشویش اذهان عمومی و نشر شایعات به‌منظور ایجاد بی‌اعتمادی در میان مردم، من امروز به دادگاه مراجعه کرده و خواهان اقدام قضائی برعلیه این فرد شده‌ام و از سوی دادگاه هم این موضوع اعلام شد که موضوع نیاز به این همه سر و صدا نداشت.


کچویی اذعان کرد: من هر سال به عتبات عالیات می‌روم و شاید برخی گمان کرده‌اند که در دسترس نبودنم به‌دلیل مسافرت به کربلا بوده است ولی در مجموع یک سفر شخصی نیازی به این‌ همه هیاهو نداشته و اقدام این فرد چیزی جز تلاش برای ایجاد بی‌اعتمادی در میان مردم نبوده است. البته این موضوع توسط مردم و همچنین شورای اسلامی شهر پاسخ داده شده که نیاز به طرح در افکار عمومی را ندارد.


وی تصریح کرد: من به دعوت یکی از دوستانم و با هزینه شخصی به سفر خارحج از کشور رفته بودم و حتی در مدت کمتر از یک هفته در منزل دوستم در آن کشور اقامت داشتم و حتی زمانی‌که فرماندار هم از من پرسید به کجا سفر می‌کنید، گفتم سفر شخصی است و ایشان هم گفتند به سلامت.


شهردار رودهن در پایان گفت البته مراکز ذیصلاح که باید در جریان مرخصی بنده باشند در جریان امر قرار گرفتند و دیگر نیازی به هماهنگی با دیگر مراکز نبود.


انتهای پیام/4105/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
سمیه
17:27 - 1398/05/12
اصلا خبری از بیت المال نبود ایشون الکی اینو مطرح کرده که خودشو تبرئه کنه
سمیه
17:26 - 1398/05/12
پس چرا شورای شهر بنر خوشامدگویی از کربلا زده و برداشت مردم رو نادان فرض کردن ایشون
علیرضا
17:24 - 1398/05/12
دوست عزیز تا جایی که من متوجه شدم کسی معترض سفر شهردار نیست
شهردار به نام کربلا مرخصی گرفته بعد رفته بلغارستان ، شورا هم از همه جا بی خبر روز اومدنش در سطح شهر بنر زده زیارت عتبات عالیات قبول و.....
بعد فهمیدن کربلا شده بلغارستان وزود جمع کردن
اعتراض به عدم صداقت و ریا کاری است که جامعه ما درگیرش هست ?

بزودی همه چیز روشن میشه شما اول خبر و بخوانید بعد منعکس کنید