صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۱۱ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
محبت‌خانی عنوان کرد؛

تخصیص 95 میلیارد تومان اعتبار برای تأمین تجهیزات محیط‌بانی

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از اختصاص 95 میلیارد تومان اعتبار برای تأمین تجهیزات هوشمند برای محیط‌بانی به‌منظور کاهش ارتباط محیط‌بانان با متخلفین خبر داد.
کد خبر : 407816

جمشید محبت‌خانی در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با موضوع هوشمندسازی تجهیزات محیط‌بانی اظهار کرد: در تلاش هستیم امسال با بهره‌مندی محیط‌بانی به تجهیزات هوشمند حتی‌المقدور ارتباط فیزیکی محیط‌بانان با متخلفین کم شود.


وی ادامه داد: استفاده از دوربین‌های مدار‌بسته در مناطق، کوادکوپتر و همچنین دوربین روی البسه محیط‌بانان که در روز ملی محیط‌بان رونمایی شد از مباحثی است که در حال پیگیری آن هستیم.


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور اذعان کرد: در صورتی‌که مبالغ اعلام شده تخصیص یابد تا پایان سال تجهیزات تحویل محیط‌بانی می‌شود.


محبت‌خانی با اشاره به این مطلب که هزینه‌ای که قرار است برای به‌روزرسانی تجهیزات محیط‌بانی تخصیص یابد 95 میلیارد تومان، است، افزود: در صورت تأمین، این امکانات براساس جمعیت محیط‌بانان در استان، تعداد مناطق و میزان وسعت مناطق چهارگانه و فراوانی جرایم و تخلفات توزیع خواهد شد.


وی در پایان با اشاره به این مطلب که محیط‌بانان روز ولادت امام رضا(ع) را محیط‌بان دانسته و در جامعه محیط‌بانی به این بهانه از محیط‌بانان تکریم می‌کنند، گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم از طریق پیگیری مبادی رسمی این روز را به‌طور رسمی در تقویم درج کنیم.


انتهای پیام/4105/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر