صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۴۶ - ۲۵ تير ۱۳۹۸
وفادار تأکید کرد:

لزوم استفاده بهینه از ظرفیت فضای مجازی برای اطلاع‌رسانی

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: استفاده بهینه از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی در این استان باید برای اطلاع‌رسانی و تعامل بیشتر در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر : 405050

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شهرداری بیرجند، علی وفادار در دیدار با مجموعه مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بیرجند درباره استفاده از ظرفیت‌های موجود در فضای مجازی در امر تبلیغات و اطلاع‌رسانی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های شهرداری‌ها این است که پروژه‌ها و اقدامات در معرض دید همه بوده و مردم تمایل دارند در این باره نظرات خود را بیان کنند؛‌ بنابراین سرعت در پاسخگویی حائز اهمیت است.


وی با بیان اینکه استفاده بهینه از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی در خراسان‌جنوبی باید برای اطلاع‌رسانی و تعامل بیشتر در دستور کار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: امید است با تلاش و استفاده بهینه از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی در بیرجند بتوانیم بیش‌ از پیش در انعکاس خدمات صورت گرفته در منطقه برای کسب رضایت‌مندی مردم گام برداریم.


مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری بیرجند نیز در این دیدار گفت: روابط عمومی‌ها به‌عنوان پل ارتباطی دستگاه و شهروندان از جایگاه خاصی برخوردار هستند و ضروری است که برای تقویت این بخش از حال سنتی به سمت روابط عمومی نوین با نقش‌های جدید حرکت کنیم.


سعیده ظریفی با بیان اهمیت نقش ارتباطات اظهار کرد: به دلیل تبیین جایگاه روابط عمومی‌ها باید دوره‌های آموزشی و فناوری‌های نوین درباره بحث رسانه و اهمیت این بحث برای روابط عمومی دستگاه‌ها برگزار شود.


وی توجه به افکار عمومی و اهتمام ویژه در راستای مدیریت افکار عمومی را مهم برشمرد و افزود: نیازها و اولویت‌های شهروندان و مخاطبان از طریق افکارسنجی استخراج و در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر و سازنده‌تر پیش می‌رویم.


انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر