صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۸:۱۵ - ۰۴ تير ۱۳۹۸
نماینده مردم ملایر در مجلس:

ایران قدرتی جدی برای مبارزه با تروریسم در جهان است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران خودش را به‌عنوان قدرت جدی برای مبارزه با تروریسم به جهانیان معرفی کرده است.
کد خبر : 400456

حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادیخواه در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اقدام آمریکایی‌ها در تجاوز پهپادی به خاک جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: آمریکایی‌ها قصد داشتند با فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها حاکمیت را مجبور به مذاکرات ظالمانه و یکطرفه جدید موشکی کنند.


وی تصریح کرد: واکنش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به پهپاد جاسوسی معروف به عقاب آمریکایی و اینکه سیستم موشکی ایران توانست این پهپاد را مهار کند عظمت، اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی در حوزه نظامی، دفاعی را به دنیا ثابت کرد.


عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکایی، آنان متوجه قدرت دفاعی ایران بسیار بالاتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کردند.


آزادیخواه گفت: این نخستین گام جمهوری اسلامی ایران در برخورد با متجاوزان به حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران است و اگر بار دیگر اتفاقات مشابهی رقم بخورد، متجاوزان با مقابله سخت‌تر و کمرشکن‌تری مواجه می‌شوند.


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز خودش را به‌عنوان قدرت جدی برای مبارزه با تروریسم به جهانیان معرفی کرده است.


انتهای پیام/4034/


انتهای پیام/

ارسال نظر