صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۱۵ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
جعفری‌نژاد در گفتگو با آنا:

دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر دستیابی به اهدافش قرار گرفته است

رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت:‌ دانشگاه آزاد اسلامی با رویکردهای مدیریتی جدید در مسیر دستیابی به اهدافش قرار گرفته است.
کد خبر : 396906

مسعود جعفری‌نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا با توجه به سی و هفتمین سال راه‌اندازی و فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی وقتی سال 61 با تأیید و هدیه حضرت امام(ره) تأسیس شد، توانست زمینه تحصیل بسیاری از جوانان را فراهم کند و بعد از تحصیل هم آنها را به کار گیرد.


وی افزود: امروزه ما می‌توانیم دقیقاً به بار نشستن این شجره طیبه که حضرت امام(ره)  آن را نوید  داده بود، ببینیم. این نهاد علمی با ایجاد ظرفیت در کشور زمینه تحصیل و به‌کارگیری جوانان و نوجوانان را فراهم کرده است و می‌توان آن را به‌عنوان یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی تلقی کرد.



رویکردهایی که دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی برای پیشبرد دانشگاه آزاد اسلامی اتخاذ کرده‌اند توانسته دانشگاه را در مسیر دستیابی به اهدافش قرار دهد



رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان درباره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی گفت:‌ تحول نیاز جامعه است و باید در دانشگاه آزاد اسلامی هم تحولاتی صورت می‌گرفت که همین تحولات هم با توجه به رویکردهای جدید شتاب معقولی به دانشگاه آزاد اسلامی داد. رویکردهایی که دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی برای پیشبرد دانشگاه آزاد اسلامی اتخاذ کرده‌اند توانسته دانشگاه را در مسیر دستیابی به اهدافش قرار دهد.


جعفری‌نژاد تصریح کرد: با توجه به وضعیت متعالی که برای دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته‌شده و باید به‌عنوان یکی از مراجع مهم دستیابی به تمدن نوین اسلامی شناخته شود، شتاب معقولی گرفته و مسیریابی مشخصی در راستای دستیابی به آن هدف‌گذاری شده که در مدیریت جدید ردیابی و قابل دستیابی است.


وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند باید به دنبال علم نافع باشیم،  اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید به‌دنبال دستیابی به علم نافع باشد یعنی علمی که بتواند آن اهداف متعالی انقلاب اسلامی را برآورده کند تا بتوانیم دانشجو و دانشگاه تراز انقلاب تربیت و مشکلات جامعه خود و جوامع جهانی را به‌تبع آن بر اساس ظرفیت‌هایی که داریم حل‌وفصل کنیم.



دانشگاه آزاد اسلامی نیز باید به‌دنبال دستیابی به علم نافع باشد یعنی علمی که بتواند آن اهداف متعالی انقلاب اسلامی را برآورده کند



رئیس دبیرخانه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان اظهار کرد:‌ دانشگاه آزاد اسلامی باید به‌دنبال حل مسائل مبتلابه جامعه باشد. مسائل علمی در حوزه دانش‌بنیان هم باید با مهارت‌آموزی همراه بوده و در نهایت علم‌آموزی در کنار تعالی‌بخشی باشد.


جعفری‌نژاد تصریح کرد:‌ نمی‌خواهیم صرفاً علمی را بیاموزیم، بلکه می‌خواهیم جامعه‌ای متعالی داشته باشیم که هر دو را توأمان با هم به دست بیاوریم.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر