صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۳:۱۲ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
دعای روز نهم ماه رمضان/

امروز از خدا وسعت رحمتش را بخواهیم

امروز از خدا می‌خواهیم که به ما رحمت واسعه بدهد، ولی راهش این است که به دیگران کمک کنیم و از یاری رساندن به دیگران دریغ نکنیم.
کد خبر : 381323

به گزارش خبرنگار حوزه معارف اسلامی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، امروز 25 اردیبهشت برابر با نهم ماه مبارک رمضان است که در دعای امروز آمده است: امروز از خدا می‌خواهیم که به ما رحمت واسعه بدهد، ولی راهش این است که به دیگران کمک کنیم و از یاری‌ رساندن به دیگران دریغ نکنیم.


«اَللّهُمَّ اجْعَلْ لی فیهِ نَصیباً مِنْ رَحْمَتِکَ الْواسِعَةِ وَاهْدِنی فیهِ لِبَراهینِکَ السّاطِعَةِ وَخُذْ بِناصِیتی اِلی مَرْضاتِکَ الْجامِعَةِ بِمَحَبَّتِکَ یا اَمَلَ الْمُشْتاقینَ»


«خدایا قرار ده برایم در این روز بهره‌ای از رحمت وسیعت و راهنمایی‌ام کن در این ماه به‌سوی دلیل‌های درخشانت و مرا به‌سوی موجبات خوشنودی همه‌جانبه‌ات سوق ده به‌حق محبتت ‌ای آرزوی مشتاقان».


یکی از دعای مهم که در ماه رمضان می‌کنیم این است که از خدا می‌خواهیم که به ما رحمت واسعه بدهد، شاید سؤال پیش بیاد که چگونه می‌توان به این وسعت رسید، راهش این است که به دیگران کمک کنیم و از یاری‌رساندن به دیگران دریغ نکنیم.


این روزها شاهد هستیم که عده‌ای از هم‌وطنانمان از سیل آسیب‌دیده هستند و نیاز به یاری و همکاری دارند، بنابراین اگر می‌خواهیم خدا به ما نگاهی داشته باشد باید به این عزیزان کمک کنیم تا این رحمت الهی شامل حال ما هم شود.


انتهای پیام/4072/4090/


انتهای پیام/

ارسال نظر