صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۷:۰۸ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸
پورابراهیمی:

جمهوری اسلامی از اقتدار اقتصاد درونی برخوردار است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مجاهدت در عرصه علمی، کمک به حل مشکلات اقتصادی است.
کد خبر : 377422

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، محمدرضا پورابراهیمی در آیین تجلیل از معماران در روز معمار در دانشگاه فنی و حرفه‌ای کرمان صبح امروز بیان کرد: دانشگاه‌های ما در حوزه‌های فنی به خوبی ورود کرده‌اند و ظرفیتی برای استان ایجادشده که از توانمندی آن‌ها استفاده کنیم.


وی ادامه داد: دانشگاه فی و حرفه‌ای به دلیل نقشی در حوزه اجرا دارند نقش ویژه‌ای را می‌تواند ایفا کنند و انتظار هم است از این ظرفیت‌ها بهره‌گیری شود.


پورابراهیمی به حوزه مباحث اقتصادی کشور پرداخت و گفت: تمام تلاش دشمن این است که ما را با مشکل مواجه کند، در حوزه اقتصادی شرایطی ایجاد کردند که عملیات اجرایی در کشور ما متوقف شود و مباحث کلان ما با مشکل مواجه شود.


رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از اقدامات اخیر مجلس برای مواجهه با اقدامات اخیر امریکا یادکرد و بیان کرد: ادبیات قلدرمآبانه آمریکا علی‌رغم ایجاد فضای روانی در دنیا، مورد نفرت کشورها قرار دارد.


وی مقاومت و پایداری جمهوری اسلامی در برابر استکبار را نام برد و خاطرنشان کرد: آمریکا در بحث تحریم اشتباه کردند و فکر می‌کنند می‌توانند ما را متوقف کنند.


پورابراهیمی افزود: ما در مقطع خاصی قرار داریم، امروز مجاهدت در عرصه علمی، کمک به حل مشکلات اقتصادی است و تلاش ما درون دانشگاه‌ها می‌تواند برای حل مشکلات کشور کمک کند.


وی بیان کرد: جمهوری اسلامی از اقتدار اقتصادی درونی برخوردار است، البته ادبیات دولت هم باید در شرایط کنونی و برابر با جنگ اقتصادی انطباق پیدا کند.


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی رویکرد و حمایت خود را اعلام کرده و در کنار دولت می‌ایستد که بتواند بر مشکلات اقتصادی فائق آید.


وی در خصوص ایجاد نشریه تخصصی معماری و شهرسازی و خانه گفتمان معماری در استان اعلام همکاری کرد.


انتهای پیام/4092/4083/


انتهای پیام/

ارسال نظر