صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۱:۵۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸

دستور علی‌عسکری برای تجدیدنظر در نحوه حضور اسپانسرها در رسانه ملی

رئیس سازمان صدا و سیما دستور داد تا نسبت به حضور اسپانسرها در رسانه ملی تجدیدنظر شود.
کد خبر : 376367

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از سازمان صدا و سیما، عبدالعلی علی‌عسکری رئیس سازمان صدا و سیما در پی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جلوگیری از ترویج روش‌هایی که فرهنگ کار و تلاش را تضعیف می‌کنند، در دستوری به اداره کل بازرگانی سازمان صدا و سیما خواستار تجدیدنظر در ظهور و بروز رسانه‌ای اسپانسرهایی شد که مانع ترویج فرهنگ کار و تلاش هستند.


در این دستور که خطاب به مهدوی مهر مدیرکل بازرگانی سازمان صدا و سیما است، آمده است: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مورد فرهنگ کار به مناسبت روز کارگر، نسبت به بروز و ظهور رسانه‌ای اسپانسرهایی که مانع این فضیلت هستند تجدیدنظر کنید.


انتهای پیام/4072/


انتهای پیام/

ارسال نظر