صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۴ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
در دانشگاه آزاد صورت می‌گیرد؛

بررسی علل وقوع سیل لرستان با استفاده از طرح پایش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: مقرر شد با استفاده از طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی دلایل شکل‌گیری سیل در این استان بررسی شود.
کد خبر : 376063

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خرم آباد، سیامک بهاروند صبح امروز در نخستین جلسه بررسی علل وقوع سیل در فروردین 1398 و آسیب‌های آن که با همکاری دانشگاه‌های استان لرستان و دستگاه‌های اجرایی استان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: به‌دنبال دستور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره طرح پایش و بررسی سیل لرستان، دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان این وظیفه را برعهده گرفت.


وی افزود: مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی این طرح را با همکاری دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های لرستان عملیاتی کند، به همین منظور از تمام نهادها و دستگاه‌های استان که با مسئله سیل مرتبط بودند، دعوت کردیم که در این طرح مشارکت داشته باشند.


بهاروند گفت: لازم است تمام دستگاه‌هایی که در این طرح مشارکت دارند، تصاویر و مستندات خود را درباره آسیب‌های سیل قبل از بازسازی و مرمت، ثبت و نگهداری کنند و برآورد دقیقی از خسارات ناشی از آن ارائه دهند تا در روند کار موفقیت بیشتری حاصل شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان مرکزی دانشگاه منابع مالی این طرح را تقبل کرده، لازم است این فرصت را غنیمت شمرده و با بهره‌گیری از این طرح پژوهشی اقدامات پیشگیرانه و علمی درباره  سیل‌های آینده را انجام دهیم.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر