صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۳۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷
به‌مناسبت چهارمین دهه انقلاب؛

نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان گشایش یافت

نمایشگاهی از دستاوردهای فرهنگی، علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به‌مناسبت چهارمین دهه پیروزی انقلاب در واحد اصفهان گشایش یافت.
کد خبر : 364861

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، خانه مشروطیت و خانه انقلاب اسلامی،  نمایشگاهی از دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی در چهارمین دهه انقلاب در محل سالن فردوسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برپا شد.



 

در این نمایشگاه که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی تقوی معاون نیروی انسانی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، رئیس دانشگاه آزاد استان اصفهان، رؤسای واحدها، معاونان، مدیران و کارشناسان و مسئولان دبیرخانه هیئت امنای استانی و دیگر مسئولان اجرایی استان و جمعی از دانشجویان افتتاح شد، در بیش از 20 غرفه، علاوه بر ارائه تاریخچه مشروطیت و انقلاب اسلامی به‌صورت مصور، مهم‌ترین محصولات دانش‌بنیان واحدهای دانشگاهی استان به نمایش گذاشته شد.



 

حجت‌الاسلام اصغر بیگی مدیر امور فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در حاشیه این مراسم، هدف از برگزاری این نمایشگاه را آشنایی هرچه بیشتر دانشگاهیان با دستاوردهای انقلاب اسلامی و امیدبخشی به نسل جوان دانست.

 

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی باید با شناخت دقیق و عمیق باشد، تعبیه غرفه‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی، مشروطیت، 40 دستاورد مهم انقلاب اسلامی و محصولات مهم شرکت‌های دانش‌بنیان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان را نمونه‌هایی از موضوعات ارائه شده در این نمایشگاه برشمرد.



انتهای پیام/4062/

انتهای پیام/

ارسال نظر