صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۴۵ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۷
جوانپور تأکید کرد:

آمادگی دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی برای پیشگامی در گام دوم انقلاب

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: واحدهای دانشگاهی این استان برای پیشگامی در گام دوم انقلاب آمادگی دارند.
کد خبر : 364401

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شبستر، عزیز جوانپور در دهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی که صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر برگزار شد از آمادگی واحدهای دانشگاهی استان برای پیشگامی در گام دوم انقلاب خبر داد.


وی با بیان انتظار مقام معظم رهبری برای پیشتازی آذربایجان در گام دوم انقلاب همانند نهضت مشروطه و انقلاب اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی برای پیشگامی در گام دوم انقلاب تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.


جوانپور بر لزوم اجرای بخشنامه آراستگی تأکید و مسئولان، رؤسای واحدها، کارکنان و استادان را به احساس مسئولیت درخصوص ناهنجاری‌های رفتاری در پوشش توصیه کرد و گفت: باید از تمام ظرفیت‌های خود از تذکر، صحبت با خانواده‌ها، کمک گرفتن از مشاوران، استادان و گروه آموزشی استفاده کرده و به موضوع ورود پیدا کنیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی به تشریح مصوبات اخیر شورای دانشگاه آزاد اسلامی که در قزوین تشکیل‌شده بود پرداخت و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای شاخص‌های علمی و پژوهشی دانشجویان، تغییراتی را در چارت سازمانی خود به وجود می‌آورد که در فرصت مقتضی به واحدها ابلاغ خواهد شد و این موضوع در جلسه اخیر رؤسای استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی در قزوین ابلاغ شد.


در ادامه مدیرکل فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی سیاست کلی این معاونت را هدایت، حمایت و نظارت عنوان کرده و گفت: هدایت‌ها در قالب تهیه و ابلاغ آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌ها است و  در ارتباط با حمایت نیز با شناختی که سازمان نسبت به مشکلات و تنگناهای اجرایی دارد حمایت کامل از طرف معاونت فرهنگی انجام می‌شود، در بحث نظارت نیز هدف مچ‌گیری نبوده و دنبال این هستیم که دست همدیگر را بگیریم.


حجت‌الاسلام عباسعلی رستمی با بیان توجه به بخشنامه آراستگی در واحدهای دانشگاهی به‌ضرورت اهتمام جدی تمام مسئولان و کارکنان و استادان نسبت به اجرای این بخشنامه را خواستار شد و گفت: در آیین‌نامه اجرایی فقط یک مورد برعهده حراست و انتظامات گذاشته‌شده و همه باید حساسیت داشته باشند و اگر همه مصمم باشیم از راه‌های مختلف می‌توانیم به‌طور کامل بخشنامه را اجرا کنیم.


حجت‌الاسلام امیر ابراهیم‌زاده رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی بر لزوم تکریم ارباب‌رجوع تأکید و مسئولان، رؤسای واحدها، کارکنان و استادان را به تکریم دانشجویان و پرهیز از بداخلاقی و سخت‌گیری‌های بی‌جا توصیه کرد.


به گزارش آنا، دهمین شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، رئیس دبیرخانه هیئت امنای استان، رؤسای واحدهای دانشگاهی استان، مدیران کل حراست، گزینش، بازرسی، خزانه‌داری صبح امروز در محل سالن کنفرانس استاد شهریار واحد شبستر برگزار شد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر