صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۳ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
مدیرعامل باشگاه سایپا:

انگیزه بازیکنان بالاست/ امید به دایی و جوانان تیم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: بازی سختی با الریان در قطر داریم ولی برای پیروزی مقابل این تیم ناامید نیستیم.
کد خبر : 361307

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم سایپا در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا پس از حذف تیم مینروا پنجاب هند باید به مصاف الریان در قطر برود. بدون شک این مسابقه بسیار دشوارتر از دیدار با نماینده هند است ولی شاگردان علی دایی به‌شرط پیروزی بر الریان می‌توانند به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.


رضا درویش درخصوص دیدار تیمش با الریان به خبرنگار ورزشی آنا گفت: شکی نیست که بازی بسیار سختی در قطر پیش رو داریم. الریان تیم پرمهره‌ای است و هزینه زیادی کرده تا بتواند به جمع 32 تیم برتر آسیا صعود کند. یک بازیکن خارجی نماینده قطر برابر با هزینه یک فصل تیم سایپا است. بااین‌وجود ما به بازیکنان جوان تیم امید داریم و این خواسته را از علی دایی سرمربی تیم‌مان داریم که بتواند از استعدادهای سایپا به‌شایستگی استفاده کند تا بتوانیم برنده از زمین خارج شویم.


وی درخصوص اینکه چقدر امید به پیروزی تیمش دارد، گفت: شکی نیست که ما ناامید نیستیم و می‌خواهیم جواز صعود به مرحله گروهی را به‌دست آوریم. می‌دانم که کار دشوار است ولی بازیکنان ما انگیزه فراوانی دارند و با آموزش‌های خوبی که علی دایی به آنها می‌دهد، برای کسب پیروزی وارد زمین می‌شوند و از جان مایه خواهند گذاشت تا بازنده نشوند.


مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد اینکه چند بازیکن تیمش برای سفر به قطر دچار مشکل هستند، گفت: ویزای سه بازیکن تیم‌مان به ما نرسیده است. اعلام کرده‌اند به‌خاطر مشکل اداری بوده ولی می‌دانم با توجه به ارتباطاتی که علی دایی در کشور قطر دارد، می‌تواند موانع را برطرف کند تا با تمام بازیکنان‌مان به‌مصاف الریان برویم.


وی درخصوص مصدومان تیم سایپا گفت: سه بازیکن تیم‌مان نمی‌توانند در دیدار با الریان به میدان بروند. علی اصغر کامیاب که با پارگی رباط صلیبی مواجه شده و تا پایان فصل نمی‌تواند بازی کند، محمد صادق بارانی و محمد کفشگری نیز در این دیدار به‌خاطر مصدومیت غایب خواهند بود.


درویش درخصوص اینکه درصورت صعود به مرحله گروهی به بازیکنان سایپا پاداشی داده می‌شود یا خیر گفت: قطعاً برای بازیکنان پاداش درنظرداریم. بازیکنان ما به‌خاطر مشکلات مالی که داریم بخشی از مطالبات خود را هم این فصل دریافت نکرده‌اند و امیدواریم که بتوانیم با صعود به مرحله گروهی و پرداخت پاداش به بازیکنان، انگیزه آنها را برای ادامه رقابت‌ها بالا نگه‌داریم.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر