صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۷
المالکی در گفتگو با آنا:

فاجعه یمن هیچ تفاوتی با موضوع فلسطین ندارد

معاون رئیس‌جمهور عراق تصریح کرد: موضوع یمن هیچ تفاوتی با موضوع فلسطین ندارد. فلسطین را صهیونیست‌ها تصرف و یمن را سعودی‌ها اشغال کرده‌اند.
کد خبر : 328459

نور المالکی  پیش‌ازظهر امروز در مراسم افتتاحیه سی‌ودومین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا گفت: یهودیان با حمایت‌های رژیم نامشروع صهیونیستی که آن هم از سوی غربی‌ها و برخی طرف‌های بین‌المللی و غربی و استکباری حمایت می‌شوند، وارد سرزمین‌های اشغالی شده‌اند و حضورشان نیز پایدار نخواهد ماند.


وی افزود: عربستان کشوری است که ادعا می‌کند مسلمان و خادم حرمین شریفین است ولی آنها بویی از اسلام نبرده‌اند زیرا در یمن زنان و کودکان زیادی را به خاک و خون کشیده‌اند. شباهت رژیم صهیونیستی و سعودی در این است که سعودی‌های نسخه به‌روز شده‌ای از طرح‌های تل‌آویو را اجرا می‌کنند.


نوری مالکی تصریح کرد: متحدان سعودی‌ها در یمن، مردم مجاهد و صادق این کشور را زیر حملات و بمباران خود شهید می‌کنند و پیام آنها این است که باید با زور و اجبار همه به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تن در دهند. معاون اول رئیس‌جمهور عراق گفت: پروژه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تنها در موضوع فلسطین منحصر نیست و آنها می‌خواهند آرمان قدس را از رأس اولویت‌های جهان اسلام خارج کنند. علاوه بر این آنها می‌خواهند کل مقاومت و مجاهدان منطقه را تحت تأثیر خود قرار دهند.


وی در پایان تصریح کرد: موضوع یمن هیچ تفاوتی با موضوع فلسطین ندارد. فلسطین را صهیونیست‌ها تصرف و یمن را سعودی‌ها اشغال کرده‌اند.


انتهای پیام/4106/4033/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر