صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۲۱:۰۶ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷
حیدری:

پایبندی به انقلاب اسلامی دلیل دشمنی آمریکا با ملت ایران است

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: دلیل اصلی دشمنی امپریالیسم با محوریت آمریکا با ما، پایبندی نظام و مردم به انقلاب اسلامی است.
کد خبر : 327636

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از اصفهان، یکصد و سی و هفتمین نشست مشترک مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی استان اصفهان، امشب به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند برگزار شد.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: سال 97 چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است؛ انقلابی که برآیند همه تلاش‌ها و خون دل‌ خوردن‌ها و خون دادن‌ها است.


حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری افزود: با نگاهی به گذشته می‌بینیم شهدا، ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خانواده‌های آنان در هر کوچه و برزن و در هر محله‌ای، ردپایی از رشادت‌ها و جوانمردی‌هایی خود برجا گذاشته‌اند که نباید هیچ‌کدام از ما تلاش‌ها و خون دل خوردن‌های این عزیزان را فراموش کنیم.


وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ایران اسلامی تبدیل به قدرت برتر منطقه شده، بر همه ما فرض است دستاوردها و خدمات نظام اسلامی ایران را برای نسل جوان تشریح و تبیین کنیم و بدانیم دلیل اصلی دشمنی امپریالیسم با محوریت آمریکای غاصب با ما، پایبندی نظام و مردم به شعارها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است و طبق گفته مقام معظم رهبری، انقلاب به‌حمدالله با قدرت، با حفظ  شعارها و با برافراشته بودن پرچم‌های اصلی، همچنان دارد به پیش می‌رود.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: افتخار ما این است خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یکی از ثمرات بزرگ انقلاب اسلامی، مصمم و با اراده و یک افق خیلی روشن، در حال سیر تکاملی خود است و آینده‌ای روشن و تابناک فرا روی دانشگاه آزاد اسلامی قابل رؤیت است.


انتهای پیام//خ/  4101


انتهای پیام/

ارسال نظر