صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۵۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۷
اباذری:

قدر خدمت‌رسانی به زائران اربعین را بدانید

رایزن فرهنگی ایران در بغداد، خدمت‌رسانی به زائران را افتخار دانست و از خادمان افتخاری موکب‌های ایرانی خواست قدر این فرصت را بدانند.
کد خبر : 321364

به گزارش خبرنگار اعزامی حوزه حج و زیارت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از کربلای معلی، حجت‌الاسلام ابوالقاسم اباذری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد و حجت‌الاسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین با حضور در محل استقرار موکب محسنین از این موکب بازدید و از خادمان آن تجلیل کردند.


اباذری، خدمت‌رسانی به زائران اباعبدالله‌الحسین(ع) را افتخار دانست و تصریح کرد: از اینکه توفیق حضور در کربلای معلی و خدمت‌رسانی به زائران حضرت سیدالشهدا (ع) را داشتید قدر بدانید و از لحظه لحظه آن بهره بگیرد که اینگونه خدمات تکرار شدنی نیست.


محسن اولیایی مسئول موکب محسنین در حاشیه بازدید رایزن فرهنگی ایران در بغداد گفت: این موکب 6 سال است که از سوی مردم استان گیلان به صورت مردمی راه‌اندازی شده و هر ساله در ایام اربعین حسینی در کربلای معلی دایر می شود.


وی برپایی غرفه‌های مختلف خدماتی را از جمله فعالیت‌های این موکب برشمرد و افزود: غرفه کودک و نوجوان، غرفه پاسخ به سئوالات مراجعه‌کنندگان و غرفه چای از جمله فعالیت‌های این موکب است.


اولیایی خاطرنشان کرد: این موکب پنج هزار ظرفیت اسکان دارد که سه هزار ظرفیت بخش آقایان و دو هزار نفر ظرفیت آن به بخش بانوان اختصاص دارد. همچنین روزانه 10 هزار نان و سه هزار پرس غذا در این موکب پخت می‌شود.


انتهای پیام/4071/409


انتهای پیام/

ارسال نظر