صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش و دانش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۰:۰۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷

محتوای علمی رویداد بین‌المللی TGC 2018 را چه کسانی تایید می‌کنند؟

هیات مشاوران 10 نفره دومین دوره رویداد بین‌المللی Tehran Game Convention 2018 که شامل پنج فعال بازی‌سازی مطرح ایرانی و پنج فعال بازی‌سازی مطرح بین‌المللی است، وظیفه‌ تائید و بررسی محتوای علمی رویداد را برعهده دارند.
کد خبر : 278543

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، هیات مشاوران TGC 2018، هدایت و مدیریت 80 کنفرانس‌ علمی و ۱۰ کلاس تخصصی این رویداد را برعهده دارد و از میان پیشنهادهای رسیده برای سخنرانی در TGC، مناسب‌ترین سخنرانی‌ها را انتخاب می‌کند.


هیات مشاوران امسال شامل 10 نفر است و در هر یک از موضوعات اصلی TGC شامل طراحی بازی، هنری، مسائل فنی، مدیریت پروژه و کسب‌وکار، یک عضو ایرانی و یک عضو خارجی حضور دارد.


بر این اساس در بخش فنی سجاد بیگ‌جانی از استودیو بازی‌سازی آوید و Mike Acton از شرکت Unity و در بخش هنری فراز شانیار به عنوان طراح کانسپت مستقل و Peter Ridgway از شرکت King حضور دارند.


در بخش طراحی بازی شهاب کشاورز از شرکت رویاگران و رایان اندرسون از Eidos-Montreal، در بخش مدیریت پروژه فرزام ملک‌آرا از شرکت توسعه‌گر شبیه‌ساز و ناتالی بیگوئرلانژ ​از Riot Games و در نهایت در بخش کسب‌وکار، علی نادعلی‌زاده از شرکت Turned on Digital و جولین دالیوست از CCP حضور دارند.


پس از انتشار فراخوان سخنرانی در رویداد تی‌جی‌سی ۲۰۱۸، بیش از ۱۲۰ سخنرانی توسط سخنرانان ایرانی و خارجی ثبت شد و هیات مشاوران از ۸۰ سخنرانی رویداد نزدیک به ۸۰ درصد سخنرانان را نهایی کرده است.


براساس این گزارش رویداد تی‌جی‌سی ۲۰۱۸ قرار است 14 و 15 تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برپا شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از رویداد می‌توانید به نشانی www.tehrangamecon.com/fa مراجعه کنید.


انتهای پیام/

ارسال نظر