صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۴۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۶
شیرازی عنوان کرد:

ثبت شکایات از شهرداری تهران از طریق اپلیکیشن "همیاران"

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت : با طراحی اپلیکیشن "همیاران" شهروندان می‌توانند توسط گوشی‌های همراه هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید نظرات، انتقادات و شکایات خود را از عملکرد شهرداری به همراه عکس و فیلم به سامانه ۱۸۸۸ منعکس کنند.
کد خبر : 237890

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمد جواد شیرازی، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، درباره تماس‌های مردم با سامانه 1888 در سه ماهه اخیر اظهار کرد: 253555 تماس برقرار شده است و این آمار در مدت مشابه سال گذشته 5درصد کاهش یافته و از این تعداد تماس 13361 مورد در قالب پرونده‌های الکترونیکی و بصورت سیستمی به رده‌های اجرایی برای رسیدگی ارجاع شده است.


شیرازی سد معبر دستفروشان را بیشترین انتقاد و شکایت شهروندان در سامانه 1888 بیان کرد و افزود: رشد 13 درصدی شکایات مردمی در این خصوص نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سامانه 1888 مشهود است و باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی بین بخشی و نظارت‌های مستمر در کاهش این آمار تلاش مضاعفی کنیم.


وی تاخیر اتوبوس‌های بخش خصوصی و تغییر کاربری مسکونی به تجاری و اداری را دیگر موارد شکایتی مردم در سامانه 1888 دانست و ادامه داد : به ترتیب موارد شکایتی مذکور 17 و 16 درصد نسبت به مدت مشابه سال 95 کاهش یافته است.


شیرازی افزود: در سه ماهه اخیر 52 مورد به سامانه 1888 موضوع قطع، جابجایی و خشک کردن درختان توسط مردم اطلاع رسانی شده است که بیشترین آن مربوط به مناطق 1،3،4و 5 بوده و این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 63 درصد کاهش یافته است.


وی در خصوص پیامهای مردمی در سامانه 137 در سه ماهه اخیر نیز عنوان کرد: به ترتیب رفع سدمعبر دستفروشان، طعمه گذاری برای حیوانات موذی و آلودگی صوتی ناشی از ساخت و ساز، بیشترین درخواست‌های شهروندان بوده است.


رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران اضافه کرد: در سه ماهه اخیر 528 درخواست مربوط به قطع درختان شامل مناطق 1،2و 4 در سامانه 137 به ثبت رسیده است.


شیرازی بر تقویت سامانه‌های137 و 1888 تاکید کرد و افزود: در مدیریت جدید شهری نه تنها سامانه‌های ارتباط مردمی 137و1888 تضعیف نشده بلکه با برنامه ریزی‌های مدون ،اصلاح فرایندها و بکارگیری امکانات سخت افزاری و نرم افزاری روز دنیا در جهت تقویت و ارتقاء کارایی سامانه‌ها و در نتیجه افزایش رضایتمندی شهروندان تهرانی حرکت خواهیم کرد.


وی ادامه داد: با طراحی اپلیکیشن "همیاران" شهروندان می‌توانند توسط گوشی‌های همراه هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از عملکرد شهرداری به همراه عکس ، فیلم ، موقعیت جغرافیایی و... به سامانه 1888 منعکس و پیگیری کنند.همچنین از طریق همین اپلیکیشن می‌توانند از سامانه 137 و سایر بخش‌های شهرداری خدمات دریافت کنند.


شیرازی تاکید کرد: اپلیکیشن "همیاران" در مرحله آزمایشی قرار دارد و در این مرحله دسترسی در اختیار ناظران 1888 قرار داشته و در آینده نزدیک این امکان برای همه اقشار جامعه فراهم خواهد آمد تا با ثبت نام در سامانه شهروندی که در پرتال شهرداری تهران تعبیه خواهد شد با دریافت کد شهروندی از این اپلیکیشن استفاده کنند.


رئیس سازمان بازرسی در خصوص مدیریت شیشه‌ای در شهرداری تهران بیان کرد: شهردار تهران با جدیت این موضوع را دنبال می‌کند و در جلسات عمومی و خصوصی با رده‌های اجرایی شهرداری و دستگاههای نظارتی همچون سازمان بازرسی شهرداری تهران تکلیف کرده‌اند برای اجرایی شدن این امر مهم گام برداشته و از هیچ تخلف و انحرافی چشم پوشی نشود.


شیرازی افزود: در راستای تاکیدات شهردار تهران در خصوص مدیریت شیشه‌ای، سازمان بازرسی با انتشار بنرهایی در سطح مناطق، نواحی، سازمانها و شرکت‌های شهرداری تهران از کارکنان خدوم شهرداری درخواست کرده تا با مشاهده کمترین تخلف و انحراف از سوی رده‌های اجرایی در هر سطحی ،سازمان بازرسی را به صورت مستقیم در جریان بگذارند و البته باید اذعان داشت که راه‌های ارتباط با سازمان از طریق سامانه‌های 137 و 1888، اداره رسیدگی به شکایات بازرسی و همچنین دفاتر بازرسی در سطح شهرداری تهران به قوت خود باقی است.



انتهای پیام/

برچسب ها: شهرداری تهران
ارسال نظر
نظرات بینندگان 0 نظر
سعیده نجاتی
12:19 - 1398/12/05
چراوقتی که میدونیدبیماری خطرناک هست مجموعه هایی که زیر نظر شماست تعطیل نمیکنیدواینکه بااین وعضییت ثبت نام برای کلاسها داریدالان شهریه من وامسال من چی میشه
حمید
17:33 - 1398/06/24
باسلام حدود یک ماه می باشد که در میدان خراسان خیابان طیب معابر وجوی ها نظافت نمی شود . با سامانه ۱۳۷ که تماس میگیریم هیچ واکنشی نشان نمیدهند لطفا رسیدگی فرمائید. با تشکر
ابراهیم جمشیدی
01:05 - 1398/06/01
با سلام خسته نباشی حضور برداران زحمت کش شهرداری
برای قطع درختان بیمار خیلی تماس گرفتم ولی جوابی نشد
امدند یکی دوتا شاخه درخت را زدند رفتند گفتند اجازه کار نداریم با این حال که درخت بغلی هم نیاز داشت
با همین شماره من کد پیگری دارم خواهش می کنم رسیدگی کنید ادرس فوق اتوبان اهنگ شهید تاجیک جنب پلاک 102 می باشد
ودرضمن از اقای حناچی شعردار محتر م درخواست دارم که فکری به حال این موشهای خیابان فکر اساسی کند
به نطر من به یک همت جهادی نیاز داره چون که موشها دارند با انسانها زندگی می کنند
خواهش می کنم که واقعان رسیدگی شود چون سبب کل بیماری ها می شود
ناشناس
17:18 - 1398/05/31
کشتن حیوانات زبون بسته مساوی است باآه زبون بسته ها ونفرین حیوان دوستان که روزگار کسانی که این کارها رو انجام می دهند روسیاه وتباه می کنه این کار نه مطابق دین ونه مطابق انسانیت است مطمئن باشید خداوند بزرگترین حامی مخلوقاتش هست وبه موقع این افراد به سزای اعمالشون می رسند
جواد رضایی
16:44 - 1398/05/09
با عرض سلام
با مکاتباتی انجام شده به شهرداری منطقه 15 تا کنون به رفع مشکل خیابان تفرشی در خیابان خاوران انجام نشده. مشکل بیان شده
1- بوی بد تعفن سطلهای زباله در فصل گرما
2-تمییز نکردن جوی آب
3-سد معبر کردن کاسبهای مغازه و وانتهای دوره گرد در کنار خیابالن و درب ورودی پارکینگ
لطفا رسیدگی شود با تشکر
جعفرقربانی
01:12 - 1398/04/13
کیانشهر بلواررجب نیا کوچه گلهای یک انتهای کوچه فاقدسطل اشغال میباشد اشغالها به زمین ریخته میشود لطفا سطل اشعال نصب کنن منطقه۱۵
جعفرقربانی
01:08 - 1398/04/13
سلام منزل ما در منطقه۱۵ کیانشهر بلوار رجب نیا نرسیده به ازادگان شهرک گلهای ۱میباشددوتا کوچه پل عابر پیاده ندارد اینجا تصادفات باعابر زیاد رخ میدهد لطفا شهرداری پل عابر نصب کند
محمد نقیبی
12:21 - 1398/02/08
سوالی داشتم از شهردار محترم شهر تهران
ایا شهرداری منطقه پنج تهران میتواند محدوده زیر پل هوایی را اجاره به تعمیر گاه اتومبیل.صافکاری و نقاشی اتومبیل.مکانیکی .برق .تعویض روغنی و کارواش بدهد؟زیر پل حکیم غرب واقع در خیابان ایت اله کاشانی بنام دانش بنیان و کورش
خانم طلوعی
12:15 - 1398/02/08
من ساکن منطقه 5 میدان صادقیه خ ایت اله کاشانی بعد از پل حکیم غرب نرسیده به مجتمع فنی تهران هستم.حدود 2 ماه میشه که روبروی خونه ام که زیر پل حکیم است شهرداری تعمیرگاه زده و کارواش که صدای ان زندگی را از من گرفته به 137 هم زنگ زدم گفتن پیگیری میشه اما هیچ خبری نشده .چه کار باید کنم
امیر تبریزی
12:08 - 1398/02/08
گله مندم از شهرداری منطقه 5 .خیابان ایت اله کاشانی زیر پل اتوبان حکیم منزل بنده دقیقا روبروی خیابان است غیر از صدای زیاد اتومبیل ها جدیدا شهرداری زیر پل را کارواش و تعمیرگاه و صافکاری ماشین کرده که غیر از تردد این ها صدای فوق العاده زیادی از کارواش و صافکاری درون خانه ارامشو از من و خانواده گرفته لطفا لطفا لطفا کاری کنید
حمید رضا عزیزی
11:59 - 1398/02/08
درمنطقه5 شهرداری در خیابان ایت اله کاشانی بعد از اتوبان ستاری زیر پل هوایی حکیم شهرداری زیر پل را اجاره داده و شده کارواش،صافکاری،مکانیکی،پاتوق ارازل..(بنام کارواش دانشبنیان
کورش) .از صدای شدید و سرسام اور این ها ما تو خونه نمیتونیم بشینیم لطفا ی کاری کنید اگر انصاف دارید.
محمد بابابونیان
19:21 - 1398/01/19
چیدن وسایل مغازه در پیاده رو و سده معبر کردن پیاده رو مزاحمت برای کسبه و عابرین پیاده و بهم زدن ظاهر شهر
رحمت اله سهرابی
16:38 - 1397/11/15
شماره۹۷۳۸۶ج۳۹۳۷ ثبت رسیدگی به قطع ۴ درخت کاج ۳۵ ساله گزارش غیر واقع مامورین شهرداری منطقه دو ناحیه ۴ و عدم رسیدگی
خلیل آقالر
10:40 - 1397/11/15
سلام دراستخر خانواده منطقه ۱۵ واقع در خیابان خاوران خیابان شاهد وضعیت ساختمانی وبهداشتی اسفناک می‌باشد استفاده ازمواد شیمیایی به جای کلرخواهشمنداس پیگیری نمایید