صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس اتحادیه پوشاک در بازدید از غرفه آنا خبر داد:

طرح ادغام تولیدی‌های کوچک و متوسط پوشاک کلید خورد

بنگاه‌های کوچک و متوسط پوشاک توانایی رقابت بین‌المللی را ندارند بنابراین با ادغام این واحدهای تولیدی و ثبت برندی واحد، باید به سمت تولید با کیفیت و تناژ بالا حرکت کرد.
کد خبر : 227069

به گزارش خبرنگار اقتصادی آنا، ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه پوشاک کشور با حضور در غرفه خبرگزاری آنا درباره اینکه قاچاق کالا در کشور انجام می‌شود و اتفاقا ورود قانونی پوشاک نیز باعث کاهش تولیدی‌های کشور شده گفت:‌ متاسفانه حجم ورود پوشاک به کشور با رشد غیر قابل انکاری روبرو شده که تولیدکنندگان داخلی توان رقابتی چندانی ندارند اما با این وجود از ابتدای سال تمرکز این اتحادیه بدین صورت پیش رفت تا تولیدکنندگان در بنگاه‌های کوچک و متوسط تحت یک فراخوان، ثبت‌نام و شناسایی شوند تا چند تولیدی که می‌تواند با همدیگر ظرفیت جدیدی را در بخش‌های تولیدی تشکیل دهند با رعایت استاندارد و کیفیت لازم برند ملی را برای اقتصاد ایران در بخش پوشاک ایجاد کنند.


وی ادامه داد: زمانی که چنین برندی طرح‌ریزی شود طبیعتاً با حجم تولید و بازیابی سلیقه مشتریان، تولیدکنندگان داخلی می‌توانند بازار داخلی را به خوبی تغذیه کرده و در بازارهای جهانی نیز با برندی معتبر حضور پیدا کنند.


وی تاکید کرد: حجم واردات قانونی پوشاک در ابتدای امسال توسط وزیر سابق صمت تقریبا آزاد شد، اما طبق نظر آقای شریعتمداری وزیر جدید این وزارتخانه ،تولید به نسبت واردات ارجحیت بیشتری داشته و باید تولیدات داخلی از لحاظ کیفیت و بهره‌وری دارای مزیت‌های رقابتی شوند تا دیگر پوشاک خارجی در بازارهای ایران جولان ندهند.


"خبرگزاری آنا" در نمایشگاه مطبوعات از ساعت 9:30 تا 20:30 در راهروی اصلی، غرفه 150 میزبان مخاطبان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر