صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۴۷ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۵

«انحصار ورثه» با موضوع شهید آوینی در راه «سینما حقیقت»

جایزه شهید آوینی که طی ۳ سال اخیر، به عنوان یکی از بخش‌های رسمی جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» برگزار می‌شود، امسال میزبان فیلمی مستقل با موضوع شهید سیدمرتضی آوینی خواهد بود.
کد خبر : 116149

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مستند بلند «انحصار ورثه» ساخته محمدعلی شعبانی از جمله آثاری است که متقاضی شرکت در بخش مسابقه ملی و جایزه شهید آوینی دهمین دوره جشنواره «سینماحقیقت» شده است.


در خلاصه موضوع این فیلم مستند ۷۲ دقیقه‌ای که تولید سال ۱۳۹۵ است و برای اولین نمایش عمومی به دبیرخانه جشنواره «سینماحقیقت» ارایه شده، آمده است: مرتضی آوینی که بود و چگونه تبدیل به بزرگترین برند فرهنگی انقلاب اسلامی شد؟


عوامل تولید مستند «انحصار ورثه» به این شرح هستند: پژوهشگر، نویسنده، تدوینگر و کارگردان: محمدعلی شعبانی، تصویربرداران: میثم ریاحی و مهدی آزادی؛ صدابرداران: رضا ترین‌سان و عادل انیسی، صداگذار: مهرداد جلوخانی، گوینده متن: ناصر طهماسب، مدیران تولید: حمید شاحسینی و مصطفی فتاحی، عکاس: یوسف قاسمی، دستیار کارگردان: مجید نیکبخت، تهیه‌کنندگان: محمدعلی شعبانی و حسین افشار.


محمدعلی شعبانی متولد ۱۳۶۵ و فارغ‌التحصیل کارشناسی سینما است. در کارنامه فیلمسازی او، ساخت مستندهای «سمفونی استیضاح»، «ملی بدون کارت»، «صبحانه با طعم مرگ»،« ۱۰۸ سال تنهایی» و... به چشم می‌خورد.


مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای ۱۴ تا ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۵، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر