صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عید فطر با شبکه یک سیما

از روز چهارشنبه 16 تیر ماه، شبکه یک ویژه برنامه‌‎های متعددی را به مناسبت عید سعید فطر تقدیم بینندگان این شبکه می‌کند.
کد خبر : 99239

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی صدا و سیما، پخش مستقیم برگزاری مراسم نماز عید فطر و خطبه های آن، 8 فیلم سینمایی و 5 جُنگ شاد در دو روز چهارشنبه 16 و پنجشنبه 17 تیر ماه، از جمله تدارکات شبکه یک برای استقبال از عید سعید فطر است.


فیلم های سینمایی «سرقت از برج»، «لویی سیر»، «پرنده کوچک»، «شاه کلید»، «در تنهایی»، «خبرنگار»، «شرلوک هلمز»، «شکار خاموش» و «آزادیخواه»، فیلم‌های چهارشنبه تا جمعه شبکه یک در روزها و شب‎های مصادف با عید سعید فطر است.


همچنین روز چهارشنبه 16 تیر ماه، از ساعت 15: 7 صبح مراسم عید سعید فطر از مصلای تهران که قرار است به امامت مقام معظم رهبری اقامه شود پخش خواهد شد.


جنگ شاد «شهر باران» به تهیه کنندگی احسان ارغوانی نیز از ساعت 30 : 11 دقیقه روز عید و جنگ دعوت با حضور هنرمندان سرشناس کشور ساعت 18 و به مدت 23 دقیقه تقدیم بینندگان می شود.


فیلم سینمایی "سرقت از برج حدود" ساعت 30 : 9 دقیقه، فیلم سینمایی لویی سیر ساعت 16 چهارشنبه و فیلم سینمایی پرنده کوچک نیز ساعت 2 بامداد پنجشنبه پخش می شود.


در روز پنجشنبه نیز فیلم سینمایی «شاه کلید» ساعت 8:30، فیلم سینمایی «در تنهایی» ساعت 16، فیلم سینمایی «خبرنگار» ساعت 22:15 و فیلم سینمایی «شرلوک هلمز» بامداد جمعه تقدیم بینندگان شبکه یک می شود.


از صبح پنجشنبه هم «جشن فرشته ها» برای کودکان و بزرگسالان و با هنرنمایی عموهای فیتیله ای، از ساعت 10:15 صبح و جنگ شاد «دعوت» ساعت 19:30 میهمان خانه های بینندگان شبکه یک می شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر