تخلفات مالی و آموزشی بیشترین علت شکایت والدین از مدارس
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رحیم میرشاه ولد، مدیرکل رسیدگی به شکایات و تخلفات آموزش و پرورش اظهار کرد: بیشتر شکایات دریافتی از مردم مربوط به تخلفات مالی و آموزشی مدیران مدارس بوده است.
وی از فعالیت هزار بازرس در ادارات رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش خبر داد و گفت: این افراد با حضور در مدارس به صورت محسوس و نامحسوس به روند ثبت نام نظارت دارند.
میرشاه ولد افزود: در همه استانها ادارات رسیدگی به شکایات مردمی آمادگی رسیدگی به موضوع ثبت نام هستند و در تهران نیز تیمهایی برای نظارت و ثبت نام مشخص شدهاند که بر اجرای ثبت نام در مدارس شهر تهران نیز نظارت کامل دارند.
وی گفت: پایگاه اینترنتی رسیدگی به شکایات مردمی ثبت نام با نام shekayat.medu.ir در کل کشور فعال است و اولیای دانش آموزان می توانند با مراجعه به این پایگاه اینترنتی برای درج شکایت خود اقدام کنند.
مدیر کل رسیدگی به شکایات و تخلفات آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: ظرف حداکثر دو هفته به شکایات ثبت نامی پاسخ داده خواهد شد.
میرشاه ولد یادآور شد: نام نویسی در مدارس دولتی بدون هیچ شرطی و فقط براساس محدوده جغرافیایی و با ارائه اسناد محل سکونت صورت می گیرد و در مدارس غیردولتی براساس اولویتهای مدرسه و بدون محدوده جغرافیایی انجام میشود.
انتهای پیام/