صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۵:۵۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
معاون سازمان پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش:

در سال گذشته، 800 میلیون پاکت شیر بین دانش‌آموزان توزیع شد

معاون سازمان پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در سال گذشته 800 میلیون پاکت شیر بین دانش‌آموزان توزیع شد، عنوان کرد: با توجه به همکاری‌های خوبی که شرکت‌های لبنی با آموزش و پرورش داشتند 150 میلیارد به این شرکت‌ها بدهکار هستیم.
کد خبر : 95803

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از باشگاه خبرنگاران، منصور مجاوری‌، معاون سازمان پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص روند توزیع شیر مدارس، گفت: از سال گذشته برنامه جدیدی برای این امر در نظر گرفته شده و 2 عامل ارتقای کیفیت شیر و تحت پوشش قرار گرفتن کامل دانش‌آموزان از موارد قابل توجه آن به شمار می‌رود.


وی ادامه داد: برای اجرای کامل این برنامه از دولت کمک گرفته شد همچنین نهادهای مربوطه نظیر وزارت بهداشت، غذا و دارو و سازمان استاندارد در ارائه شیر با کیفیت همکاری‌های قابل توجهی داشتند.


مجاوری با بیان اینکه برای توزیع شیر در مناقصه شرکت کردیم؛ اظهار کرد: این روند باعث شد تا در توزیع شیر بهتر عمل کنیم و بر مساله قیمت شیر متمرکز شویم.


معاون سازمان پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: در سال گذشته 800 میلیون پاکت شیر بین دانش‌آموزان توزیع شد با توجه به همکاری‌های خوبی که شرکت‌های لبنی با آموزش و پرورش داشتند 150 میلیارد به این شرکت‌ها بدهکار هستیم امیدواریم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در تخصیص اعتبارات توجه ویژه‌ای داشته باشد و مساله تولید شیر با همکاری این شرکت‌های لبنی تداوم یابد.


مجاوری‌ با اشاره به این که سال گذشته در توزیع شیر اقدامات مثبتی انجام شد، عنوان کرد: برای امسال چنانچه بخشی از اعتبارات در تابستان وصول شود با کارخانجات لبنی قرارداد‌هایی مبنی بر تولید شیر برای مدارس منعقد می‌شود تا با کیفیت هرچه بیشتر برای دانش‌آموزان ارائه خدمات شود.



انتهای پیام/

ارسال نظر