صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

ورزش

سلامت

پژوهش

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

علم +

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۲:۳۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵

لاریجانی: دولت برای هماهنگ کردن وزارت بهداشت و بیمه‌ها به مجلس لایحه دهد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر من اگر دولت پیشنهادهای خود را درباره منابع مالی پایدار وزارت بهداشت در قالب برنامه ششم توسعه ارائه کند، می توان این موضوعات را سامان داد.
کد خبر : 95061

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، علی لاریجانی در نشست علنی امروز -یکشنبه 30 خرداد ماه- مجلس شورای اسلامی، پس از گزارش وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره حوزه سلامت، اظهار کرد: در اینجا باید از تلاش‌های آقای هاشمی وزیر بهداشت و همکارنشان تشکر کنم. البته وی در نشست امروز مسائل و نکاتی را درباره هماهنگی وزارت بهداشت و بیمه‌ها و ساماندهی بخش درآمدهای حوزه سلامت مطرح کردند.


رئیس مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: درباره هماهنگی وزارت بهداشت و بیمه‌ها و ساماندهی بخش درآمدهای حوزه سلامت باید بگویم که بر اساس سیاست‌های کلی بخش سلامت که از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب و از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ گردید، باید حوزه سلامت و بخش درآمدی آن از یک مدیریت واحد برخودار شود، از این رو دولت باید لایحه‌ای را مطابق با این سیاست‌ها تدوین و به مجلس ارائه کند.


وی ادامه داد: از طرف دیگر در نشست امروز وزیر بهداشت نگرانی و نکاتی را درباره لزوم در نظر گرفتن منابع مالی پایدار برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مطرح کرد که این مسئله قطعا امر درستی است، از این رو به نظر من اگر دولت و وزارت بهداشت پیشنهادهای خود را در این حوزه در قابل برنامه ششم توسعه داشته باشد، می‌توان این موضوعات را سامان داد تا درآمدهای سلامت از ثبات و پایداری مناسبی برخوردار باشد.


رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: امیداورم در برنامه ششم توسعه مسائلی مانند هماهنگی وزارت بهداشت و بیمه ها و سامان دهی بخش درآمدهای حوزه سلامت و پایدار بودن منابع مالی این حوزه مورد توجه قرار گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر