صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۳:۳۸ - ۰۶ دی ۱۴۰۳

روابط‌عمومی‌‌ها خانه‌ امن گفتاری دانشگاه آزاد اسلامی هستند

مدیر پیشکسوت روابط عمومی استان فارس گفت: روابط عمومی‌ها نیروی متخصص و خانه‌ امن گفتاری دانشگاه آزاد اسلامی هستند.
کد خبر : 948741

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام عبدالرسول خسروبیگ، مدیر پیشکسوت روابط عمومی استان فارس در شورای روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها محرک اصلی رؤسای واحد‌ها در بیان اتفاقات و موفقیت‌های مهم دانشگاه هستند؛ زیرا روابط عمومی‌ها نیروی متخصص و خانه‌ امن گفتاری دانشگاه آزاد اسلامی هستند؛ بنابراین نباید نقش آنها کم رنگ شود.

وی افزود: روابط عمومی در ایجاد یک محیط با نشاط و پررنگ نقش مهمی دارد که رشد ۵۰ درصد دانشجویان در سه سال گدشته نتیجه تلاش و همت والای آنها و همه دلسوزان دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس است.

روابط عمومی‌ها نیروی معتمد دانشگاه آزاد اسلامی هستند

معاون اجرایی نهاد رهبری فارس نیز گفت: روابط عمومی‌ها نیروی معتمد و مورد وثوق دانشگاه آزاد اسلامی هستند. نقش روابط عمومی‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به قدرت و توانایی روابط عمومی‌ها جایگاهی حائز اهمیت بوده و خدمت در روابط عمومی بسبار باارزش است.

عبدالعزیز فاضلی اضافه کرد: یکی از رسالت‌های روابط عمومی دانشگاه حفظ شأن، منزلت و آبروداری دانشگاه است که به تعالی و ارتقا اهداف اسلامی مجوعه دانشگاه ختم شود. روابط عمومی‌ها نیروی معتمد و مورد وثوق و باصداقت و امانت دار دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

وی جهاد تبیین را یکی از مهمترین رسالت‌های روابط عمومی دانست که بسبار تاثیرگذار است و بیان کرد: در محتوای ارسالی روابط عمومی‌ها باید از تفرقه انگیز اجتناب با ادبیات زیباتر نگارش و در نگارش آن به محتوای مؤثر، تشخیص و تصمیم به موقع در انعکاس گزارش دقت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر