صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۸:۳۲ - ۲۵ آبان ۱۴۰۳

سامانه ثبت شکوائیه مسافران پروازهای هواپیمایی راه اندازی شد

در حالی سامانه ثبت و پیگیری شکوائیه مسافران پروازهای «هما» در تارنمای هواپیمایی ایران راه اندازی شد که مسافران از برخی بی نظمی ها شکایت دارند.
کد خبر : 941004

به گزارش خبرگزاری آنا از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، این سامانه در چهار بخش طرح شکوائیه مسافر، مشتری بار، آژانس‌ها و کارکنان «هما» طراحی شده است. در بخش مسافر ۱۵ موضوع شامل تاخیر پرواز، خسارت جامه‌دان، مشکلات داخل پرواز، اضافه بار، رزرو بلیت، استرداد و غیره در نظر گرفته شده است. به طوری که مسافران می‌توانند ضمن ثبت شکایات خود، مستندات مربوطه را نیز ارسال کنند.

سامانه مذکور در بخش «میز خدمت» تارنمای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) به نشانی iranair.com قابل دسترسی است.

مسافران با ورود به بخش مورد نظر و ثبت شکوائیه خود کد پیگیری دریافت می‌کنند که با ارائه این کد در بخش پیگیری می‌توانند از مسیر طی شده شکوائیه خود و نتیجه بررسی مطلع شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها: هواپیمایی
ارسال نظر