صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۱۱ - ۰۷ آبان ۱۴۰۳

ارسال ۲۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی کارتون

دبیر دومین جشنواره ملی کارتون از ارسال ۲۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره در سه محور «غزه و حقوق بشر»، «آزادی بیان» و «دانشگاه» خبر داد.
کد خبر : 938071

به گزارش خبرنگار آنا، نشست خبری دومین مسابقه ملی کارتون دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور اصحاب رسانه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل برگزار شد.

دبیر دومین جشنواره ملی کارتون در این نشست اظهار کرد: موضوع این جشنواره با ارسال آثار و حمایت از مردم غزه و فلسطین و نمایش اقدامات رژیم صهیونیستی مشخص شد؛ بنابراین در عصر امروز هنرمند روشنفکر می‌داند که طرف درست تاریخ کجا قرار گرفته و اهمیت این مسابقه نیز به همین دلیل است.

{$sepehr_key_2971}

رسول حاجی‌زاده افزود: فراخوان این مسابقه ۱۵ اردیبهشت در چندین سایت معتبر عنوان شد و بحث‌های غزه و حقوق بشر، آزادی بیان و دانشگاه سه محور اصلی آن بودند؛ همچنین مهلت ارسال آثار تا ۲۵ تیرماه ۱۴۰۳ بود و دانشجویان هنرمند و علاقه‌مند، آثار خود را ارسال کردند و ۲۰۰ اثر خوب به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شد.

وی تأکید کرد: مسعود شجاعی طباطبایی، آرمان داووی و بهمن بابایی داوران این دوره از مسابقات بودند و در این رویداد، شناسایی طراحان متعهد یکی از اهدافی بود که می‌خواستیم به آن برسیم که این اتفاق بسیار مبارکی برای دانشگاه آزاد محسوب می‌شود.

دبیر دومین جشنواره ملی کارتون یادآور شد: کارتون می‌تواند کار یک مقاله چند صفحه‌ای را در یک صفحه انجام دهد و موضوع آن دفورمه کردن چهره است و در موضوع هنر از طریق کارتون به بیان موضوعات روز در قالب طنز پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر