صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۶:۲۲ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳
میرغیاثی عنوان کرد؛

مودّت و عدالت در معاونت توسعه کلید موفقیت دانشگاه‌ها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تأکید کرد که مودّت و عدالت دو رکن اساسی در هر تعامل سازمانی به‌خصوص در معاونت توسعه دانشگاه‌ها هستند.
کد خبر : 937893

به گزارش خبرنگار آنا، شورای معاونان توسعه دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با حضور رئیس این دانشگاه در واحد ساری برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در این شورا کلید موفقیت در تعاملات سازمانی را مودّت و عدالت در معاونت توسعه عنوان کرد و گفت: مودت و عدالت دو رکن اساسی در هر تعامل سازمانی به‌خصوص در معاونت توسعه دانشگاه‌ها هستند.

به گفته سیدعبدالله میرغیاثی، این دو عامل نه‌تنها بر رضایت‌مندی ارباب رجوع، بلکه بر بهره‌وری و اثربخشی کلی سازمان نیز تأثیرگذارند.

وی با اشاره به اینکه معاونت توسعه در دانشگاه‌ها، نقشی کلیدی و چندوجهی در فرآیند پذیرش دانشجو ایفا می‌کند، ادامه داد: این معاونت با تأمین زیرساخت‌ها، منابع و هماهنگی‌های لازم به طور مستقیم و غیرمستقیم بر کیفیت و کمیت پذیرش دانشجو تأثیر می‌گذارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران متذکر شد: تأمین بودجه موردنیاز برای فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه ازجمله وظایف مهم معاونت توسعه است؛ چراکه بودجه کافی به دانشگاه امکان می‌دهد تا امکانات و خدمات بهتری را به دانشجویان ارائه دهد و در نتیجه دانشجویان بیشتری را جذب کند.

میرغیاثی، احترام به ارباب رجوع را یک اصل اساسی در معاونت توسعه دانست و تشریح کرد: احترام به ارباب رجوع یکی از اصول بنیادین در هر سازمان ازجمله معاونت توسعه دانشگاه‌هاست.

وی تبیین کرد: این اصل نه‌تنها یک وظیفه، بلکه یک ارزش محسوب می‌شود که می‌تواند بر تمامی تعاملات بین معاونت توسعه و ارباب رجوع آن (که می‌تواند دانشجویان، استادان، کارکنان، یا حتی افراد خارج از دانشگاه باشند) تأثیرگذار باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران تأکید کرد: احترام به ارباب رجوع موجب افزایش رضایت‌مندی آنها شده و به بهبود تصویر دانشگاه کمک می‌کند و با ایجاد رابطه مثبت و مبتنی بر احترام همکاری بین معاونت توسعه و سایر بخش‌های دانشگاه تقویت می‌شود.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران با تأکید بر مدیریت بهتر دارایی‌ها گفت: دانشگاه‌ها باید با برنامه‌ریزی دقیق و آموزش مناسب کارکنان، فرآیند ثبت اموال را با موفقیت اجرا کنند.

میرغیاثی توضیح داد: دانشگاه با ثبت اموال می‌تواند به صورت دقیق از وضعیت دارایی‌های خود مطلع باشد و برنامه‌ریزی بهتری برای نگهداری، تعمیر و استفاده از آنها انجام دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، مزایای ثبت اموال دانشگاه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: ثبت دقیق اموال به شفافیت مالی، مدیریت بهتر دارایی‌ها و جلوگیری از سوءاستفاده کمک می‌کند و در نتیجه به بهبود عملکرد دانشگاه منجر می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر