صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد؛

اجرای پر اقبال «آصف آریا» در برج میلاد/ کلیپی در قالب هوش مصنوعی پخش شد

کنسرت آصف آریا خواننده پاپ ایرانی در برج میلاد تهران و در دو سانس توانست مخاطبان را جذب خود کند.
کد خبر : 937566

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، کنسرت آصف آریا خواننده موسیقی پاپ ایرانی در برج میلاد تهران و در دو سانس توانست مخاطبان خود را جذب کند.

کنسرت‌های این خواننده به تهیه کنندگی علی محمودیان و مجموعه هنری لیما به مدیریت میلاد ماهان راد برگزار می‌شود. در ابتدای این کنسرت کلیپی در قالب هوش مصنوعی از خوانندگان در شهر‌ها و مکان‌های زیبای دنیا پخش شد.

آریا در این کنسرت عنوان کرد که خودش آهنگساز قطعات خودش است و از ته قلب قطعات را می‌خواند و سر علاقه‌مندانش با کسی هم شوخی ندارد.

قطعه‌های «عزیزم»، «چیه این عشق»، «همسفر» و «شوخی ندارم» را آریا در نخستین بخش کنسرت خود اجرا کرد.

آریا در بخش دیگری از کنسرت عنوان کرد که دو رفیق دلسوز و صبور دارد که در همه این سال‌ها کنارش بودند یکی علی محمودیان که دراین شرایط ریسک فعالیت هنری را به جان خریده و تهیه کننده کارهایش شده و دیگری از بهترین تهیه کننده‌های موسیقی میلاد ماهان راد است که از هر دو تشکر می‌کند.

قطعات «هیس»، «تو دنیا فقط واسه داشتن تو سرم اینجوری درد میکنه»، «پایتم من»، «گل قرمز»، «دستات»، «یادت رفت» سپس اجرا شد.

قطعه «رفیق» به دلیل استقبال زیاد و هم خوانی مخاطبان دو بار اجرا شد.

آریا در سانس اول اجرا که یک بار زودتر از زمان شروع به خواندن کرد، از مخاطبانش عذرخواهی کرد و سپس مطرح کرد که اینها هم ایرادات اجرای زنده است که گاهی برای ما پیش می‌آید. بهرحال ارکستر زنده است و ما هم زنده می‌خوانیم.

گروه موسیقی آصف آریا سپس با عناوین ماکان فرجی گیتار، محمدرضا اصغری پرکاشن، فرامرز نبی‌الله گیتار الکتریک، حسن ملکی نایلون گیتار، فرزان قربانی درام، حامد کلهر نور، مهدی کرمی صدابردار، مهیار ابوالفتحی مدیر اجرایی و میلاد پورقوه سرپرست ارکستر و بهروز رجب زاده مدیر هنری را تشکیل دادند.

آریا در حضور مادرش قطعه «عشق تو بسه منه» را خواند. او سپس پشت تریبون گفت که مادر بزرگترین عشق خاکی انسان است که حتی اگر جسمش هم روی زمین نباشد، روحش نزد فرزندانشان است. این آهنگ را برای شما عزیزانی می‌خوانم حتی اگر مادرتان در قید حیات نباشد اما آنها که از این موهبت بهره‌مندند قدرش را بدانند.

در نهایت نیز قطعه «داستان» برای مخاطبان اجرا شد.

نکته مهم کنسرت اخیر آصف آریا توجه به نورپردازی جذاب، دکوراسیون صحنه با باکس‌های مشکی رنگ بود که توانست مخاطبان را جذب خود کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر