صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۱۴:۰۷ - ۰۲ آبان ۱۴۰۳
امام جمعه اهرم:

دانشگاه آزاد ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری تنگستان را شناسایی کند

امام جمعه اهرم تأکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان با شناسایی اقلیم تنگستان و ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری آن، جوانان را برای ایفای نقش در این حوزه‌ها مشتاق و آماده کرده و به خوبی از ظرفیت آنها استفاده کند.
کد خبر : 937341

به گزارش خبرنگار آنا، آیین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، امام جمعه شهر اهرم، فرماندار تنگستان و اعضای شورای تأمین و اداری این شهرستان برگزار و علی عباسی به‌عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان معرفی و از تلاش‌های مجتبی حکیم‌زاده قدردانی شد.

امام جمعه اهرم در این مراسم با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی گفت: لازم است نقش دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی، قوام‌بخش آرمان‌ها و ارزش‌ها باشد.

{$sepehr_key_2862}

حجت‌الاسلام حبیب پهلوزاده به نقش دانشجویان در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: دانشجویان مخاطب تحقق حلقه‌های میانی در گام دوم انقلاب اسلامی هستند.

وی متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی در شهر اهرم و سایر نقاط کشور با درخشش در حوزه‌های مختلف، به‌‌خصوص حوزه‌های فرهنگی و پژوهشی منشأ خیر و برکت فراوانی برای توسعه روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

فرماندار شهرستان تنگستان متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان دانشگاهی که پس از انقلاب به وجود آمده، نقش بسیار مهم و مؤثری در این چهار دهه در پیشرفت و آبادانی و عدالت در توزیع علم در نقاط مختلف کشور داشته است.

احمد لطفی با بیان اینکه دانشجویان باید با مسائل مهم بنیادین انقلاب آشنایی یابند تا مسیر آینده انقلاب را بهتر پیش ببرند، افزود: باید فضا را طوری هموار کنیم تا جوانان و دانشجویان بهتر متوجه شوند که چه کسانی برای توسعه و پیشرفت نظام و کشور، جان خود را فدا کردند.

وی تأکید کرد: مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان با شناسایی اقلیم تنگستان و همچنین ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری آن، جوانان را برای ایفای نقش در این حوزه‌ها مشتاق و آماده کرده و به خوبی از ظرفیت آنها استفاده کند.

فرماندار شهرستان تنگستان تبیین کرد: هرچقدر از عمر دانشگاه آزاد اسلامی گذشته، سن دانشجویانی که وارد این مرکز شده‌اند، کاهش یافته که باید از این ظرفیت مهم بهره کافی را برد، نیروی جوانی که به سمت دانشگاه می‌آید، به‌عنوان یک ظرفیت می‌تواند به فعالیت‌های دانشگاه نیز کمک کند.

مقام عالی دولت در تنگستان متذکر شد: این آمادگی را داریم که از دانشجویان دانشگاه آزاد دلوار برای تأمین مسکن، ازدواج و ایجاد شغل پشتیبانی و حمایت کنیم.

لطفی با تأکید بر اینکه مدیریت دانشگاه آزاد باید بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را به‌عنوان سرلوحه کاری و مدیریتی خود قرار دهد، ادامه داد: دانشجویان جوان، مخاطب گفته‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم‌ انقلاب اسلامی هستند و مهم‌ترین مقوله در بیانیه گام دوم، سبک زندگی اسلامی و ازدواج است که جوان را در مسیر درست قرار می‌دهد.

وی از مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی استان و شهرستان تنگستان خواست تا رشته‌هایی متناسب با اقلیم و بازار کار این شهرستان، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنگستان تأسیس کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر