صفحه نخست

آموزش و دانشگاه

علم‌وفناوری

ارتباطات و فناوری اطلاعات

سلامت

پژوهش

علم +

سیاست

اقتصاد

فرهنگ‌ و‌ جامعه

ورزش

عکس

فیلم

استانها

بازار

اردبیل

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

هومیانا

پخش زنده

دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
۰۹:۰۵ - ۰۱ آبان ۱۴۰۳
در شصتمین اجلاس معاونان پژوهشی دانشگاه‌ها اعلام شد؛

آغاز عملیات اجرایی مجتمع آزمایشگاهی تحقیقاتی دانشگاه الزهرا (س)

رئیس دانشگاه الزهرا (س) گفت: ساخت مجتمع آزمایشگاهی تحقیقاتی در اسفند ۱۴۰۱ کلنگ زنی شده است و از دی ۱۴۰۳ عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
کد خبر : 937066

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، شصتمین اجلاس معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و پژوهشی صبح امروز (سه‌شنبه، یک آبان ۱۴۰۳) با حضور حسین سیمایی در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد.

زهرا ناظم بکائی رئیس دانشگاه الزهرا (س) در این همایش اظهار کرد: دانشگاه الزهرا با قدمت ۶۰ ساله، ۱۰ هزار دانشجو و ۱۱ دانشکده به عنوان تنها دانشگاه جامع جمهوری اسلامی ایران، چشم انداز و ماموریت ویژه خود را تربیت بانوان و متخصصان فرهیخته در جامعه هدفگذاری کرده است.

وی افزود: سرلوحه کار خود را توجه به پژوهش و فناوری قرار دهیم. مرجعیت علمی در حوزه زن و خانواده یکی از اهداف کلان دانشگاه است.

بکائی تصریح کرد: معتقدیم علم به تنهایی کافی نیست، باید علم به فناوری، فناوری را به صنعت و صنعت را به توسعه کشور منتهی شود.

رئیس دانشگاه الزهرا (س) گفت: از جمله اقدامات این دانشگاه ایجاد زیرساخت‌های عمرانی لازم، تشکیل پردیس علم و فناوری را انجام داده و ساخت مجتمع آزمایشگاهی تحقیقاتی را در اسفند ۱۴۰۱ کلنگ زنی کرده و از دی ۱۴۰۳ عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر